Desigur ca si transportul pana la locul filmarii scenei in care trebuia sa apara vedeta auto a fost o adevarata nebunie: pentru a ajunge pana in America, GLK-ul a fost pazit de un reprezentant Mercedes anume desemnat pentru aceasta misiune, pe tot parcursul acestei calatorii respectandu-se cu sfintenie un protocol foarte strict. Chiar si cheia de la containerul in care a stat ascunsa masina a fost la randul ei pusa la loc stiut numai de personalul de securitate. O alta gaselnita menita sa protejeze intimitatea GLK-ului a fost faptul ca masina a fost adusa fara oglinzile retrovizoare. Acestea i-au fost atasate in noaptea dinaintea filmarilor, ceea ce n-a fost simplu deloc, pentru ca a trebuit sa fie montate cu o mare grija pentru a nu zgaria vopseaua. Chiar si asa, asta a fost partea cea mai usoara!
Dat fiind ca scena buclucasa urma sa se filmeze in strada, e limpede ca a fost angajata o echipa de 12 persoane care sa stea intre curiosii nepoftiti si GLK, caruia i-au scos „masca doar cu cateva clipe inainte ca regizorul sa strige „motor! Asa ca ziua cu pricina a fost cea mai grea pentru toata lumea, desi, tot pentru protejarea masinii, s-a stabilit ca filmarile sa inceapa la 6 dimineata, urmarindu-se ca densitatea populatiei in preajma platourilor sa fie cat mai aproape de zero. Cu toate ca ar putea parea exagerate (sau demne de un film cu Stan si Bran), toate aceste masuri de siguranta au fost justificate daca ne gandim ca nu se stia nimic despre noul model Mercedes. Dar totusi inutile. Asta pentru ca la un moment dat un fotograf a fost vazut stand ca un lunetist pe acoperisul unei cladiri apropiate avand aparatul indreptat amenintator spre victima pe patru roti. Desi cateva ore mai tarziu a aparut pe Internet o fotografie cu GLK-ul, toate masurile de siguranta care s-au luat s-au dovedit intr-un final justificate. In fond, dintr-o poza de paparazzi e greu sa intuiesti toate caracteristicile unei masini.