Beyoncé, Jay-Z si mostenitoarea imperiului

.

Sunt cel mai bogat cuplu din showbiz, dar contul lor din banca nu a crescut doar din vanzari de albume si bilete la concerte. Afacerile pe care le au (de la o casa de moda pana la o linie de cosmetice pentru copii) te fac sa crezi ca reusesc sa scoata bani din piatra seaca. Cand afli si ca bebelusul lor este deja marca inregistrata, ipoteza devine certitudine. Micuta Blue Ivy Carter este, in acest moment, cel mai celebru copil din showbiz, iar Jay-Z si Beyoncé sunt parintii cei mai vanati de presa.

Daca in spital Beyoncé era blamata, in afara lui, oamenii asteptau cu nerabdare vesti despre bebelus. Si nici nu au trebuit sa astepte mult. Contrar tuturor previziunilor, curiozitatea publicului nu a fost satisfacuta nici de vreo poza furata de un paparazzo din blocul de vizavi, nici de o declaratie oficiala de presa oferita de parinti, ci in clasicul stil Jay-Z: la numai doua zile dupa nasterea fetitei, rapperul a lansat piesa Glory, un featuring cu B.I.C. (Blue Ivy Carter), din care aflam ca a fost conceputa la Paris si ca, inainte de venirea ei pe lume, Beyoncé a pierdut o sarcina. Glumetii care spuneau ca fiica lui Jay-Z si a lui Beyoncé se va naste cantand rap au avut, intr-un fel, dreptate. Bineinteles, bebelusul nu a cantat; pe Glory au fost folosite inregistrari cu plansetul sau, care au facut din Blue Ivy Carter cel mai tanar copil aparut vreodata in topul Billboard.


Numele sau este deja o marca oficiala. La nici doua saptamani de la nastere, Beyoncé si Jay-Z au inregistrat numele Blue Ivy Carter la Oficiul pentru Marci si Inventii din Statele Unite. Am putea crede ca s-au grabit, dar nu e cazul. |naintea lor, alti doi afaceristi au incercat acelasi lucru, crezand ca aceasta miscare le va aduce un munte de bani prin asocierea cu celebrul cuplu din showbiz. Unul dintre ei este designerul Joseph Mbeh, care pe 11 ianuarie a incercat sa inregistreze titlul Blue Ivy Carter NYC pentru o colectie de hainute pentru copii. Mbeh a fost refuzat pe motiv ca numele apartine unui copil foarte faimos.


Acelasi lucru s-a intamplat si in cazul celuilalt aplicant, care isi dorea denumirea pentru un parfum. Cat despre sotii Carter, ambii cunoscuti drept antreprenori de succes, inregistrarea marcii nu este o dovada de paranoia, ci mai degraba asigurarea ca, in viitor, micuta Blue Ivy va deveni un brand ce le va intari imperiul financiar (care cuprinde, printre altele, linia de haine House of Dareon si compania de cosmetice Carols Daughter). Trecand peste avantajele financiare, numele fetitei reprezinta si ceva personal. Jay-Z are o trilogie de albume care contine cuvantul blue in titlu: The Blueprint 1, 2 si 3. Referitor la Ivy, cuvantul pare sa aiba legatura cu faptul ca atat Jay-Z, cat si Beyoncé, au o fascinatie pentru numarul patru. Ambii au tatuat pe deget, in cifre romane – IV, s-au casatorit pe 4 aprilie 2008, ultimul album al lui Beyoncé este intitulat 4, ea este nascuta pe 4 septembrie, iar el pe 4 decembrie.
 

Page: 1 2 3