Am povestit pret de cateva tigari si am avut tot timpul un spectator dolofan si adorabil: Lipici, un cocker spaniol care se lipise la propriu de mine. Mihaela se trezise de la 6 dimineata, ora ei obisnuita cand incepe sa se pregateasca sa plece la atelier. Asa ca era in forma maxima in slapi, in pantalonii sport mov si un hanorac gri. Cine isi imagineaza ca un designer nu mun-ceste zilnic, greseste. De 5 ani incoace Mihaela lucreaza zi lumina, iar asta se vede. Brandul creat de ea, Sepala, a crescut ca Fat-Frumos, intr-un an cat altii in zece. Iar cea mai noua confirmare a faptului ca obiectele create de ea au succes, este ca, la targul de incaltaminte si accesorii din Emiratul Sharjah, seicul Faisal Al Alcassemi i-a propus Mihaelei un parteneriat de afaceri. Asadar, in cateva luni, in Dubai se va deschide primul magazin de accesorii Sepala dintr-un lant de magazine pe care seicul inten-tioneaza sa le inaugureze. Mihaela nu este deloc uimita, a muncit tot timpul cu gandul ca o sa reuseasca.
Totul a inceput in 2003, cu cinci perechi de cizme produse intr-un atelier de la marginea Bucurestiului. „Am avut sprijinul celor dragi. M-a ajutat mult tatal lui Dragos, care lucreaza in domeniu, fiind importator de talpi pentru incaltaminte. Prima colectie a fost lansata in decembrie 2005, cu sprijinul unei companii care a crezut in ceea ce facea ea si care a sponsorizat acel eveniment. Dragos a fost alaturi de ea de la inceput si a sustinut-o necon-ditionat. La fel si parintii ei, desi niciunul nu are o profesie legata de sfera artistica. „Inca din copilarie au observat inclinatia si talentul meu pentru desen, precum si influenta mea constanta asupra a ceea ce purtam si incaltam… Taiam, recroiam, pictam, trebuia sa le personalizez intr-un fel!