O femeie de succes care i-ar putea intimida pe bărbați. Cine este Adina Buzatu, dincolo de imaginea de business woman pe care o afișează de două decenii? Un om care nu a uitat de unde a plecat și căruia nu-i este rușine să recunoască faptul că a pornit de jos…Are și o fiica care o face fericită în fiecare zi.
Adina, la ultimul nostru eveniment, VIVA! Influencers Party, ai venit împreună cu fiica ta. Mi-am dat seama că nu știu nimic despre ea, astfel că te rog să ne spui tu…
Are 22 de ani și o cheamă Sara.
Cum este relația voastră și cum s-a schimbat de-a lungul anilor?
Am fost mamă și fiică, apoi bune prietene, iar acum suntem aproape surori. Vorbim despre tot și toate, ne sfătuim, ne susținem reciproc în tot ceea ce facem, fie că e vorba despre planul personal, fie despre cel profesional.
Ea ce studiază, ce vrea să muncească?
Bănuiesc că este la fel de ambițioasă ca tine. Studiază la Facultatea de Management Hotelier de la Lausanne, este în anul patru, student eminent, dar, în același timp, lucrează remote la o companie tech din Londra, unde coordonează activitatea Departamentului de Marketing. A lucrat cu mine de la 8 ani, atât în magazin, cât și în străinătate. Mă însoțește de câte ori este posibil la târgurile internaționale (Pitti Uomo-Florența, Milano, Paris, Londra) fiind, încă de mică, factor de decizie în activitatea de achiziții de la cele 32 de branduri internaționale pe care le reprezentăm, în exclusivitate pentru România. Gândiți-vă ce presiune enormă este să decizi achiziții de marfă valorând sume mari cu un an în avans. Îți pui încontinuu întrebarea: oare clienților le va plăcea colecția pe care o comanzi în acel moment, dar care ajunge în magazin un an mai târziu?
Citiți continuarea interviului în numărul de octombrie al revistei VIVA!.