Dacă v-ați îndeplinit deja visul de a avea propriul atelier mecanic, cu siguranță acum vă chinuiți să oferiți cel mai bun serviciu auto. La urma urmei, afacerea se referă la furnizarea unui serviciu bun pentru a atrage loialitatea clienților. Dacă reușiți să faceți asta, nu vor ezita să se întoarcă la atelierul dvs. atunci când au probleme cu mașina și chiar vă vor recomanda vecinilor.
Dar, sunteți conștienți de schimbările pe care trebuie să le faceți pentru ca personalul dvs. să ofere un serviciu mecanic bun? Trebuie să dotați atelierul cu echipamente de vulcanizare de ultimă oră, de exemplu: aparat echilibrat roti performant sau masina dejantat roti de ultima generatie, căci fără utilaje vulcanizare de calitate nu își vor putea desfășura activitatea așa cum se așteaptă clienții. Diversele scule vulcanizare sunt esențiale în orice atelier cum ar fi un aparat dejantat. Dar nu doar ele. Iată ce trebuie să mai aveți în vedere pentru a oferi cele mai bune servicii auto.
1.- Transparența în acordarea atenției
Mai presus de toate, ceea ce trebuie să faceți este să stabiliți o relație de încredere cu clienții dvs. Comunicați-le că pot conta pe dumneavoastră în caz de urgență, deoarece vor găsi un răspuns profesionist, în timp util și, mai ales, cinstit.
Explicați-le în detaliu ce se întâmplă cu vehiculul lor, care sunt cele mai bune alternative pentru reparații, costul materialelor și timpul necesar pentru anumite servicii oferite de atelierul mecanic. Nu faceți promisiuni false care ar putea compromite legătura dintre dvs. și client. Nu îi faceți să plătească excesiv piesele de schimb: dacă nu sunteți cinstiți și aceștia își dau seama de asta, îi veți pierde de clienți.
- Rapiditate
Asigurați-vă că cei de la relații cu clienții, managerul atelierului, consilierul de service și toți mecanicii lucrează la capacitate maximă pentru a finaliza la timp lucrările. Dacă deja ați preluat o comandă și ați comunicat o dată de terminare a lucrării, asigurați-vă că acest vehicul este terminat în conformitate cu condițiile convenite cu clientul.
Un serviciu auto rapid și eficient va face diferența atunci când decideți cea mai bună opțiune de a repara o mașină.
Tehnologie de ultimă oră
Ingineria mecanică este din ce în ce mai sofisticată, iar tehnologiile evoluează în fiecare an. Din acest motiv, piața oferă o serie de dispozitive computerizate care optimizează activitatea personalului dumneavoastră. Vorbim despre dispozitive precum scanerul, osciloscopul, multimetrele, analizatoarele digitale de gaze și manometrele de climatizare.
Deținerea de instrumente de acest tip nu numai că vă va ajuta să oferiți un serviciu mecanic auto mai bun, dar vă va îmbunătăți și imaginea și reputația, putând fi cu un pas înaintea concurenței.
Dar tehnologia cuprinde și sisteme de administrare. Software-ul, ofertele online sau metodele de plată mai flexibile pot fi utile pentru afacerea dvs.
4.- Personal instruit
Dacă lucrătorii dvs. au cunoștințe despre gestionarea tehnologiilor și programelor de ultimă oră, clienții dvs. se vor bucura de rezultate la timp și de servicii de calitate.
Investiți în formare. Angajați instructori buni, plătiți pentru cursuri și participați la seminarii. Acest lucru va permite angajaților dvs. să rezolve mai bine problemele care apar zilnic în orice atelier mecanic.
Controlați-vă bugetul
În relația cu clientul, nu puteți oferi estimări exacte fără o evaluare amănunțită. Nu vă grăbiți să oferiți un buget. Faceți recenzii amănunțite și dacă apar costuri suplimentare, discutați-le înainte de a lua măsuri greșite. Fiți responsabili cu clientul și protejați-vă întotdeauna prestigiul. Controlându-vă finanțele, cu o documentație bine pusă la punct și având putere de negociere, puteți rezolva aceste inconveniente.
6.- Facilități de calitate
Organizarea spațiilor este fundamentală în serviciile atelierelor mecanice. Faceți cât mai multe locuri de parcare, mențineți mereu exteriorul curat și interiorul complet ordonat. Dacă este necesar, investiți într-o sală de așteptare, astfel încât clienții să se simtă mai confortabil.
Rețineți aceste sfaturi, astfel încât serviciul dvs. auto să fie impecabil. Amintiți-vă că prestigiul și reputația dvs. este în joc.