(P) 3 lucruri pe care să le ai chiar acum, dacă ți-ai deschis un business

.

Felicitari daca ti-ai deschis de curand o afacere! Cu siguranta realizezi importanta tehnologiei si vrei sa tii pasul cu noile tendinte, astfel incat sa ai un start bun. A tine cont de tehnologie inseamna un avantaj competitiv. Multi intreprinzatori au idee despre faptul ca pot castiga productivitate si eficienta, insa nu exploateaza la maxim acest potential.

Daca iti doresti sa te evidentiezi, sa castigi avantajele pe care internetul, automatizarea proceselor ti le ofera astazi, afla mai multe detalii.


Software dedicat businessului tau

Este important ca procesele principale sa fie automatizate, eroarea umana sa fie mult diminuata, in locul unor tabele si foldere create de tine sa ai un program specializat, fie ca este vorba de un soft profesional de contabilitate, de planificare a resurselor intreprinderii, de facturare sau resurse umane.

Activitatea mecanica de introducere a datelor, deloc productiva si eficienta este inlocuita cu ajutorul programelor menite sa automatizeze cele mai intalnite procese de business. Tu castigi timp pentru dezvoltarea afacerii, control asupra datelor, flexibilitate.


Adresa de e-mail cu numele companiei tale

Unul dintre primele lucruri este acela de a avea o adresa de e-mail cu numele companiei tale, denota profesionalism, incredere. Nu ai nicio scuza sa nu ai o astfel de adresa, de tipul nume@numefirma.ro, in locul nume@gmail.com sau nume@yahoo.com.

Daca esti invatat cu platforma Gmail, poti crea o adresa personalizata pentru businessul tau chiar de aici, este usor de setat. Sincronizeaza casuta de e-mail cu smartphone-ul si tableta ta.

Foarte important este si modul in care iti gestionezi emailurile, prin urmare foloseste-te de stelute, culori pentru a le prioritiza.

Un blog pentru publicul tau tinta

Blogul, mai ales atunci cand este imbinat cu retelele de socializare, este o modalitate puternica de a iti promova afacerea online. Nu te lasa intimidat de idee, beneficiile unui blog merita resursele alocate. Indiferent de aria businessului, este recomandat un blog.

Blogul de business nu implica de regula promovarea directa a produselor si serviciilor pe care le ai. Raspunde, prin articolele pe care le scrii, celor mai frecvente intrebari pe care publicul tau si le pune legat de ceea ce tu vinzi. De exemplu, daca ai un magazin online cu haine de barbati, un articol s-ar putea intitula: Cum asortezi butonii de camasa? In felul acesta vei atrage trafic la tine in site, crescandu-i relevanta in motorul de cautare Google.


Te afli pe primele pozitii, sansele sa vinzi mai mult cresc.