RICH Prosecco este un nou produs de lifestyle – vin spumant italian de cea mai buna calitate intr-un pachet extrem de atractiv, o cutie subtire aurie de 200 de ml.
Umplerea cutiilor are loc prin intermediul unei proces complicat, care nu a mai fost folosit pana acum pentru imbutelierea vinului spumant.
In ceea ce priveste calitatea RICH Prosecco este la fel de bun ca un prosecco in ambalaj de sticla; aluminul nu modifica in nici un fel gustul iar atunci cand cutia este deschisa, bulele din RICH Prosecco gadila papilele gustative.
Pe langa calitatea superioara a produsului, succesul bauturii RICH Prosecco in cutia de designer aurie este rezultatul unui efort sustinut de dezvoltare a brandului si a nivelului de cunoastere de care se bucura produsul.
Acest lucru se datoreaza in mare parte efortului de cooperare cu Paris Hilton, care promoveaza RICH in intreaga lume in calitate de ambasador al brandului.
RICH Prosecco este distribuit in cluburi, baruri sau restaurante la pretul estimativ de 25 lei.