eJobs organizează prima conferință internațională dedicată specialiștilor în resurse umane și people management

.

***

eJobs
organizeaz
ă
prima conferință internațională dedicată specialiștilor în resurse umane și
people management și îi aduce în România pe Lucy Adams, fostul HR Manager al
BBC, și Fredrik
Härén, unul dintre cei mai cunoscuți public speakeri din lume


București,
26 noiembrie 2019:
Evenimentul, denumit LEAP, a fost conceput de eJobs în
colaborare cu Târgul de Cariere ca răspuns la nevoia din ce în ce mai evidentă
a industriei de HR de a prelua tactici și mecanisme noi de leadership și people
management, care depășesc granițele clasice ale resurselor umane. ‘Drept
urmare, festivalul își propune o misiune complexă, având patru direcții
importante: Learn. Explore. Apply. Play. Fiecare dintre aceste direcții va fi
susținută de specialiști internaționali cu experiență vastă nu doar în
industrie, ci și în sectoare conexe, ca manageri în companii consacrate sau ca
antreprenori’, spune Bogdan Badea, CEO eJobs România.


Etapa de învățare (Learn) înseamnă, de fapt, o
serie de discursuri susținute de manageri în HR și lideri de top, primii
speakeri confirmați fiind Lucy Adams, CEO la Disruptive HR și cea care a condus
timp de 5 ani operațiunile
de HR ale BBC, și Fredrik Härén,
unul dintre cei mai cunoscuți public speakeri din lume pe teme legate de
creativitate în business. De-a lungul carierei sale a susținut peste 1.500 de
prezentări, workshop-uri și training-uri, în 45 de țări din întreaga lume.

Procesul
de explorare (Explore) este asigurat prin complexitatea subiectelor abordate și
direcțiile neconvenționale propuse de invitați. Aplicabilitatea soluțiilor
(Apply) este redată atât prin forma ideilor propuse, cât și prin soluțiile și
prototipurile prezentate de sponsorii evenimentului. Iar joaca (Play) este un
laitmotiv al întregului eveniment, prezentă prin subiectele, activările, cât și
locația evenimentului.

‘A
venit momentul să ieșim cu toții din zonele noastre de confort și să ne uităm,
atunci când ne facem jobul, și spre alte industrii pentru că nevoia de
intersecție și de inovație a devenit din ce în ce mai mare. Iar asta se simte
acut în special în zona de resurse
umane
, unde competiția dintre angajatori
pentru a atrage cei mai buni candidați și a reține cei mai buni angajați este
extrem de acerbă. Mai ales că aceștia au așteptări tot mai mari. Astfel, astăzi
este mai greu decât oricând să formezi și să gestionezi echipe și e aproape
imposibil să faci asta cu succes dacă nu ai curajul de a face lucruri noi și
îndrăznețe’, a adăugat Bogdan Badea.


Evenimentul
va marca și lansarea studiului de piață ‘Cei mai admirați angajatori din
România’, realizat de eJobs și Universum. Realizat pe un eșantion de 20.000 de repondenți,
acesta este și cel mai amplu studiu de profil derulat la nivel local.  Principalele rezultate ale cercetării, precum
și premierea câștigătorilor vor fi făcute de Federica Leotta, country manager
Universum Italia.

LEAP
va avea loc pe 27 februarie 2020 la Face Convention Center și va reuni peste
1.000 de specialiști în HR, manageri și antreprenori din România și nu numai.


Costul
participării la eveniment este de 199 euro + TVA, dar până pe 21 decembrie
biletele la festival pot fi rezervate la preț de Early Bird, pentru 159 euro + TVA.

Mai
multe detalii despre eveniment puteți afla accesând site-ul https://leap.ro/

Despre eJobs

Lansată în 1999, eJobs
este prima platformă de recrutare lansată în România. eJobs România aparține
companiei Ringier Romania, parte din Ringier AG, compania internațională de
media localizată în Zurich, Elveția. eJobs.ro le oferă clienților săi cea mai
relevantă bază de date de candidați, pe care o pune la dispoziție prin metode
eficiente, utilizând canale de media personale și cunoștințe avansate de
Performance Marketing și campanii de Employer Branding, precum și tactici de
optimizare a rezultatelor de recrutare. eJobs.ro are un număr de peste 4
milioane de CV-uri, mai mult de 2 milioane de utilizatori unici lunari, 7.000
de CV-uri actualizate zilnic și o bază de fani de 290.000 pe Facebook.


Despre Târgul de Cariere

Târgul de Cariere
reprezintă cea mai mare și complexă rețea de evenimente de recrutare din
România și Republica Moldova. Activitatea companiei a început în 2006, în Cluj
Napoca, ajungând să ofere, după un deceniu de activitate, cea mai răspândită și
eficientă soluție de recrutare din țară. Evenimentele desfășurate în cele șapte
orașe: Cluj-Napoca, Iași, Chișinău, Oradea, Târgu Mureș, Sibiu și Brașov, de
două ori pe an (primăvara și toamna) au rolul de a aduce împreună angajatorii
și candidații.  În cele două sezoane de
evenimente de recrutare participă peste 3.500 companii și peste 25.000
candidați.