Carti-cheie, editura Curtea Veche
„Afaceri bune” porneste de la premisa ca traim astazi intr-o era in care afacerile si munca, in general, au inlocuit religia si politica.
M.Csikszentmihalyi descrie modul in care liderii din domeniul afacerilor, managerii si chiar lucratorii insisi isi pot gasi „fluxul, contribuind nu doar la crearea propriei lor fericiri, ci chiar la aparitia unei societati drepte si in continua evolutie.
El identifica factorii cruciali pentru functionarea unei afaceri bune: increderea, angajarea in formarea unui mediu propice pentru dezvoltarea angajatilor si devotamentul fata de obtinerea unui produs care sa vina in ajutorul oamenilor.
Aceasta carte ar trebui citita de catre toti cei care pretuiesc contributiile individuale pozitive in lumea atat de schimbatoare a afacerilor.
Pentru realizarea ei, autorul a intervievat mai multe zeci de CEO exemplari din punctul de vedere al implicarii lor intr-o astfel de misiune, a caror intelepciune s-ar putea rezuma prin urmatoarea fraza: „Liderii ar trebui sa ofere angajatilor posibilitatea de a munci cu bucurie, spre multumirea sufletului lor, tinand cont totodata si de nevoile societatii.
.