Valentina Pelinel - Visul american s-a implinit

.

Acesta nu este un articol despre o blonda sexy, casatorita cu un politician de succes. Nu pentru ca Valentina Pelinel (28) ar evita sa vorbeasca despre relatia ei cu Cristian Boureanu, ci pentru ca de data aceasta avem de-a face cu o femeie care a construit in viata mult mai mult decat o poveste de dragoste.


In cazul Valentinei, visul american s-a implinit: la 17 ani, cand singura dilema a unui adolescent este ce sa aleaga la bac intre matematica si sport, Valentina a trebuit sa aleaga intre Romania si America. Castigase concursul Top Model Romania, iar sansa de a lucra la New York era tot ce isi putea dori pentru mama si sora ei, aflate intr-o situatie dificila dupa moartea tatalui. A plecat in America, a ramas acolo 11 ani si acum spune ca i-ar trebui zile intregi sa enumere toate brandurile pentru care a lucrat in tot acest timp. A prezentat pentru Armani, Castelbajac, Versace, Mugler sau Bill Blass, a facut reclame pentru Epson, Sketchers, Steve Madden, ceasurile Bulova, cafeaua Folgers, Neutrogena, Shiseido, Avon, Maxim, Victor Hugo, Macys, HR Block si a avut un poster de 20 de metri in Times Square in campania pentru Target, un mall din America.


Cum arata viata de model in afara podiumului sau a studioului foto, Valentina nu prea stie. „Am refuzat invitatiile la petrecerile cu celebritati, la mesele si iesirile tarzii si m-am concentrat sa fac bani. M-am simtit bine atat cat pozam lenjerie sau rochii de mirese, cand filmam reclame sau eram pe podium. Insa recunosc ca cea mai mare satisfactie am avut-o atunci cand munca mi-a fost apreciata la o valoare mare si am fost platita foarte bine. Intotdeauna am tratat meseria de model ca pe o afacere din care mi-am castigat independenta financiara. La final, toti muncim nu numai din pasiune, ci pentru a fi independenti financiar si a ne putea sa-tisface mici capricii.

In ultima perioada, a decis sa se implice numai in proiecte mari si a semnat cu Oriflame un contract de 100.000 de euro, devenind imaginea parfumului Grace. „Eu sunt o persoana care apreciaza valoarea banilor si sunt calculata. Mi-a placut parfumul Grace si am simtit ca ma identific perfect cu femeia pentru care a fost creat: o femeie de o frumusete nordica, independenta, dar cu valori spirituale si mai ales familiale, o femeie dornica de libertate, care vrea cu tot dinadinsul sa lase ceva frumos in urma ei. M-am integrat foarte repede in echipa Oriflame, mai ales alaturi de Monica Tatoiu, pe care o cunosc bine si reprezinta pentru mine un model al femeii de succes, atat in familie, cat si profesional.


Citeste continuarea articolului in numarul de ianuarie al revistei VIVA!
 

Vezi şi Times Square din New York – curiozități și lucruri mai puțin știute!