Rich&Fabulous - Miroslava Duma

.

Adesea comparată cu o matryoshka, datorită staturii sale minione, Miroslava Duma (31 ani) a devenit celebră o dată cu aparițiile pe marile site-uri de modă, în care surprindea cu ținute afișate la Fashion Week-uri. Moda a intrat în viața ei încă din adolescență, iar în prezent face parte din elita modei rusești.

 


Se spune că esențele tari se păstrează în sticluțe mici, expresie valabilă și în cazul minionei rusoaice ce măsoară numai 1,50 m. Stilul personal al Miroslavei a ajutat-o să se remarce cu ușurință încă de la primele apariții la show-urile din cadrul Fashion Week-urilor unde, alături de Ulyana Sergeenko, Elena Perminova și Vika Gazinskaya, a devenit cunoscută ca membră a grupului The Russian Pack (haita rusească) sau The Czarinas (Țarinele), așa cum le-a numit presa internațională. Îmbrăcată în outfit-uri imposibil de trecut cu vederea, nu a durat mult până ce imaginile cu ea au invadat internetul, iar prietenia cu fotografi ca Scott Schuman (The Sartorialist), Garance Doré și Tommy Ton a ajutat-o pe Miroslava să fie aleasă ca imagine și chiar ambasador pentru campaniile unor branduri importante.
Adesea comparată cu o matryoshka, datorită staturii sale minione, Miroslava Duma (31 ani) a devenit celebră o dată cu aparițiile pe marile site-uri de modă, în care surprindea cu ținute afișate la Fashion Week-uri. Moda a intrat în viața ei încă din adolescență, iar în prezent face parte din elita modei rusești.


A studiat afaceri internaționale, lucru care a ajutat-o foarte mult, însă notorietatea în lumea modei și-a câștigat-o din postura de jurnalist, începând cu un stagiu la Conde Nast Rusia. „Părinții mei au fost șocați și dezamăgiți în momentul în care le-am spus că aleg lumea modei, declara Miroslava. După o perioadă petrecută ca editor al revistei Harpers Bazaar din Rusia și multiple colaborări cu alte publicații internaționale, simpatica minionă a realizat că viitorul aparține jurnalismului online, iar în 2011 a lansat Buro 24/7, o publicație online despre modă, frumusețe, artă, călătorie și film. Revista Vogue a numit-o „un antreprenor strălucit, iar The Financial Times o consideră „o forță în industria modei, dat fiind faptul că site-ul său este al doilea cel mai citit site de modă din Rusia, după Elle Rusia, cu aproape 5 milioane de accesări pe lună, conform Business Of Fashion. În doar șase ani, a reușit performanța de a se extinde cu publicația în 11 țări din patru continente și nu are de gând să se oprească aici. Succesul Miroslavei poate fi atribuit, într-o oarecare măsură, și legăturilor sale politice destul de puternice. Tatăl ei, Vasily Duma, este un fost senator rus, în timp ce soțul ei, Aleksey Mikheev, lucrează în cadrul Ministerului rus al Industriei și Comerțului, pentru care Mira oferă consultanță. În plus, a participat la Forumul Economic Internațional de la Sankt Petersburg, organizat de Putin, unde a vorbit despre rolul industriei modei în economia țării.
O VIAȚĂ PERFECTĂ
Fiică de industriaș și fost senator, Mira a avut mereu o viață privilegiată, cu acces la ultimele creații ale marilor designeri. Micuța brunetă, supranumită IT girl a Rusiei, are un stil vestimentar foarte versatil și nu îi este frică să treacă de la ținute îndrăznețe la ținute casual sau chiar sport, iar outfit-urile sale reprezintă o adevărată sursă de inspirație pentru cei peste 1,5 milioane de urmăritori de pe Instagram. Atunci când nu se află la Fashion Week-uri sau alte evenimente importante, Miroslava Duma se dedică vieții de familie. Soție de la vârsta de 20 de ani și mamă a doi copii, Anna (2 ani) și George (6 ani), rusoaica are o viață la care multe femei doar visează. Și, deși este o răsfățată a modei, Miroslava are și alte preocupări nobile. Aceasta a pus bazele fundației caritable Peace Planet, ce are ca scop realizarea proiectelor sociale în domeniul culturii, artei și educației.


 

Adina Vilcea, Foto: Hepta, Northfoto