Încă de mică iubesc mașinile, viteza și am visat întotdeauna la un SUV care să se potrivească personalității mele. În plus, îmi plac mult provocările și moda. De aceea, între mine și noua Toyota C-HR a fost dragoste la prima vedere.
Trebuie să recunosc că nu am avut până acum șansa să conduc unul dintre modelele producătorului japonez, însă, în momentul în care am văzut noua Toyota C-HR și m-am urcat la volan, mi-am dat seama că este mașina perfectă pentru mine. Designul inovator, inspirit de forma diamantului, dar și culoarea albastru-electric m-au cucerit din prima, iar în momentul în care colegul meu, Cornel, mi-a prezentat-o, am sărit în sus de bucurie. De aceea, abia așteptam să savurez momentele mele de libertate la volanul unuia dintre cele mai frumoase SUV-uri ale producătorului japonez.
Îmi place să fiu admirată și să mă aflu în centrul atenției, așa că, la volanul noii Toyota C-HR, nu pot trece, cu siguranță, neobservată. În plus, ador faptul că se „asortează’ cu orice ținută. Indiferent că aleg să fiu mai casual, într-o pereche de jeanși, tricou și teniși, sau că îmi doresc să ies în evidență prin intermediul unei ținute mai elegante, Toyota C-HR este partenerul ideal în orice situație și mă ajută să arăt spectaculos de fiecare dată.
De aceea, văzându-mă la volanul unui SUV cu un interior atât de modern și, în același timp, atât de sofisticat, mi-am dat seama că trebuie să fac câteva cumpărături pentru a fi în ton cu un fashion icon, așa cum este noua Toyota C-HR. L-am purtat pe bietul Cornel prin magazine, unde, ca de fiecare dată, nu am avut limite. Noroc cu el că m-a ajutat cu pungile grele, pline de ținute noi, însă trebuie să vă mărturisesc un lucru: nu m-am concentrat pe haine cât m-am concentrat pe noua Toyota C-HR, care mă aștepta în fața magazinului.
Interiorul modern și ușurința cu care se conduce noua Toyota C-HR sunt incredibile. Sistemul hybrid m-a încântat foarte mult deoarece știu că, dacă apăs pedala de accelerație mai tare, așa cum îmi place, nu o să stau cu teama consumului exagerat sau a poluării, ceea ce face ca acest SUV să fie mașina ideală pentru mine. Însă, atunci când vine vorba de partea tehnică, Cornel se pricepe mai bine.
Iată ce spune colegul meu:
„Toyota C-HR poate fi comandată în România alături de două motorizări: una pe benzină de 1,2 litri și un hibrid. Noi ne-am bucurat de serviciile sistemului de propulsie hibrid care integrează un propulsor pe benzină și un motor electric. În total, ansamblul se laudă cu 122 CP și cu valori de consum demne de invidiat: 3,4 l/100 de kilometri în mediul urban. Pentru și mai mult confort, Toyota oferă o cutie CVT pentru a manageria resursele sistemului hybrid’.
Alexandra Popescu
Foto: Ovidiu Tăbăcaru