Tommy Hilfiger Live Shopping: shopping online la următorul nivel

.

Tommy Hilfiger a găzduit, alături de echipa ELLE România, un eveniment de shopping cu totul special, menit să transforme felul în care te raportezi la cumpărăturile online. Urmărește clipul aici!


Tommy Hilfiger Live Shopping a fost primul eveniment de live shopping găzduit de iconicul brand de modă american pentru publicul din România. Cu ajutorul echipei ELLE, mai exact, a redactorului-șef ELLE Roxana Voloșeniuc și a directorului de modă Domnica Mărgescu, privitorii au putut să participe activ la o experiență cu totul specială: adică să vadă în direct piese-cheie din colecțiile de iarnă ale mărcii, să afle cum și cu ce să le asorteze sau în ce ocazii le pot purta cu succes, și să cumpere direct ceea ce vedeau pe ecran. 


Evenimentul a adus în fața publicului pasionat de modă cele mai cool ținute Tommy Hilfiger pentru garderoba de sezon, dar și o discuție despre stil și sustenabilitate, precum și multiple idei de styling pentru piesele prezentate, transformând radical ceea ce știm că este în mod normal experiența shopping-ului online. 

Astfel, cei care au urmărit Tommy Hilfiger Live Shopping au avut parte de o experiență completă de shopping de acasă, care a inclus recomandări personalizate, sfaturi utile pentru a construi cele mai șic ansambluri, precum și informații legate de piesele care i-au interesat, de la mărimi până la materialele folosite, și s-au putut bucura de consiliere stilistică avizată, dar și de o reducere de 30% la comenzi.


Evenimentul în sine a fost o demonstrație a ideii că tehnologia va face ca lumea modei să avanseze, și să rămână în același timp la fel de relevantă pentru public și la fel de aproape de pasionații ei. Privitorii au putut să vadă ținutele purtate sau sugerate de cele două prezentatoare și de invitații lor, să asculte sugestiile de styling și să achiziționeze direct piesele lor preferate.

De la paltoane din lână la veste din nylon și până la sweatere cool și rochii-cămașă cu print floral, piesele din colecția Tommy Hilfiger Womenswear sunt realizate din materiale bio sau reciclate, deci sustenabile, dar și design-ul pieselor, gândit astfel încât acestea să rămână atemporale, să fie purtate îndelungat, în felurite combinații, asigură, la rândul său, un ciclu de viață mai mare al hainelor. 


Sustenabilitatea, alături de inclusivitate, reprezintă una dintre valorile aflate dintotdeauna în ADN-ul brand-ului Tommy Hilfiger, generat de cultura străzii și de inspirațiile muzicale diverse ale fondatorului, iar lucrul acesta este perfect vizibil și în cele mai recente colecții, disponibile deja în magazinele brand-ului și pe ro.tommy.com.


Iar dacă piesele din colecțiile Womenswear și Tommy Jeans purtate de prezentatoare și de invitata lor, creatoarea de conținut Mimi, au fost primite cu mult entuziasm, nici piesele pentru bărbați nu au fost date uitării. Și asta pentru că cel de-al doilea invitat al Tommy Hilfiger Live Shopping a fost creatorul de conținut Ovidiu Mureșanu, care a împărtășit publicului piesele sale preferate – pulovere călduroase, jachete colorate, pantaloni reversibili, hanorace practice și cool. Pe scurt, items de sezon din materiale de cea mai bună calitate, cu croieli fresh, care pot fi cu ușurință combinate între ele, obținând un număr mare de ținute. Ce-ți poți dori mai mult de la haine?


Și, pentru că alături de Tommy Hilfiger moda este mereu mai aproape de tine, urmărește aici materialul video care să te informeze și să te inspire pentru viitoarele tale achiziții. Enjoy! https://ro.tommy.com/live