Pasionat de graffiti? Intră în competiție și cucerește-ți peretele

.

glo™ dă startul unei competiții de design pentru selectarea lucrării care va încheia galeria de murale eco-graffiti 

Campania este realizată în București, în parteneriat cuSweet Damage Crew și One Night Gallery


  • glo™ invită artiștii pasionați de grafică și graffiti art în competiția pentru realizarea următorului mural din seria Eco-Graffiti
  • 15 lucrări dintre cele participante vor fi selectate de juriu și publicate pentru votul publicului pe pagina de Instagram @glo_romania
  • Lucrarea câștigătoare va primi un premiu de 3.000 de euro și va fi realizată de autor împreună cu echipa Sweet Damage Crew, pe un perete din București
  • Inițiativa face parte din campania Rebels with a Cause, prin care brandul glo™ susține comunitatea de artiști din România și responsabilitatea față de mediu și de comunitate

Eco Graffiti/glo™ REBELS WITH A CAUSE, o inițiativă prin care glo susține comunitatea artistică din România, continuă cu o competiție de design adresată pasionaților de grafică și creatorilor de graffiti art. Câștigătorul competiției va colabora cu echipa de artiști Sweet Damage Crew pentru a-și transforma creația digitală într-un mural real, pe un perete imens din București. Lucrarea va face parte din galeria Eco-Graffiti, care a cucerit deja prin culoare și mesaj străzile Bucureștiului, și va contribui la purificarea aerului din jur, datorită materialelor ecologice utilizate în producția sa. Înscrierile în concurs se fac până la data de 26 septembrie, pe rebelswithacause.ro/inscriere


În cadrul campaniei demarate la începutul acestui an, aproximativ 1.000 de metri pătrați de ziduri sunt transformați în opere de artă de către echipa de artiști români de la Sweet Damage Crew, în parteneriat cu One Night Gallery. Picturile murale au rolul de purificare a aerului cu ajutorul materialelor eco folosite: 25% vopsea care purifică aerul, 75% vopsea ecologică, mușchi verde și lămpi cu încărcare solară. Fiecare pictură murală are capacitatea de purificare a circa 4 copaci maturi, cu frunziș des. 


Lucrarea care va încheia expoziția urbană din București va fi inspirată de mesajul Love at first swipe. Participanții sunt invitați să creeze o lucrare care să aducă o perspectivă inedită, personală asupra ideii de iubire și conexiune umană în contextul preponderent digital al prezentului, marcat de viteză, multiple surse de informații și distanțare socială. Lucrarea se va înscrie în tema centrală a muralelor din seria Eco-Graffiti care, pornind de la conceptul de forțe opuse FUN&PURPOSE, își propune să aducă laolaltă concepte aparent opuse: un act distractiv de rebeliune, libertatea de a experimenta, dar și ceva mai mult, anume asumarea unui scop pentru binele comun, prin responsabilitate față de mediu și de comunitatea din care facem parte.  


Cultura ne aduce împreună, fie că ascultăm un concert clasic, că rătăcim într-o galerie de artă sau că dansăm la un festival. Într-o perioadă încă incertă, credem că sprijinul acordat comunității de artiști este mai important ca niciodată, iar ideea de împreună trebuie să se reflecte mai ales în sprijinul acordat acestei comunități, pentru a ne bucura ulterior, tot împreună, de creațiile lor și de perspectiva unui viitor mai bun‘, a declarat Raluca Răchițeanu, senior brand manager al categoriei produselor care încălzesc tutunul în cadrul BAT România.


Juriul competiției este format din echipa Sweet Damage Crew, One Night Gallery și reprezentanți glo, care vor selecta cincisprezece lucrări finaliste dintre proiectele înscrise în concurs până la data de 30  septembrie. Cele cincisprezece lucrări finaliste vor fi publicate pe pagina de instagram glo România, unde vor fi votate de comunitate. Autorii acestor lucrări vor fi premiați cu un voucher de cumpărături emag în valoare de 500 de lei, iar autorul lucrării desemnate câștigătoare în urma votului publicului va primi premiul cel mare în valoare de 3.000 de euro. În plus, împreună cu echipa de la Sweet Damage Crew, își va transforma creația digitală într-un mural real, pe un perete imens din București. 


Competiția de design se adresează exclusiv publicului adult. Lucrările realizate în cadrul proiectului Eco Graffiti pot fi urmărite pe pagina de Instagram @glo_romania si pe site-ul campaniei:  https://glo.ro/blog/eco-graffiti-call-for-artists/ 

Despre BAT în România

  • BAT a devenit în 2020 cel mai mare contribuabil din România, plătind circa 9,6 miliarde lei către bugetul de stat. 
  • BAT este liderul pieței tutunului din România, cu o cotă de peste 50%
  • BAT are peste 3.000 de angajați și creează alte 30.000 de locuri de muncă pe lanțul de distribuție și aprovizionare
  • BAT a lansat în România în decembrie 2017 dispozitivul glo, cel mai inovator produs al companiei care încălzește, nu arde tutunul

Despre BAT la nivel global

BAT este o companie de top, cu mai multe categorii de bunuri de larg consum, al cărei obiectiv declarat este de a construi un viitor mai bun (A Better Tomorrow™) prin reducerea impactului asupra sănătății, ceea ce presupune angajamentul de a oferi consumatorilor adulți o gamă variată de produse cu risc redus*. Compania continuă să susțină clar că țigările cauzează riscuri majore la adresa sănătății și că singura modalitate prin care acestea pot fi evitate este renunțarea la fumat. BAT îi încurajează pe cei care continuă să fumeze să facă trecerea complet la alternativele cu risc redus dovedit științific*. BAT se transformă într-o companie cu mai multe categorii de bunuri, axată pe consumatori și pe produse. BAT are peste 55.000 de angajați și operează în peste 180 de țări, cu 11 milioane de puncte de vânzare și 45 de fabrici în 43 de piețe. Portofoliul strategic al companiei este alcătuit din mărcile sale globale de țigări și o gamă tot mai mare de produse cu potențial de risc redus*.


Noile categorii de produse. Acestea includ țigări electronice, produse de încălzire a tutunului, produse moderne pentru uz oral, inclusiv produse cu nicotină pentru uz oral fără tutun, precum și produse orale tradiționale, cum ar fi snus și snuff umed. În 2020, BAT a avut 13,5 milioane de consumatori de produse care nu ard tutunul, o creștere de 3 milioane față de anul precedent. Grupul BAT a generat venituri de 25,8 miliarde GBP în 2020 și profit din operațiuni de 9,9 miliarde GBP.

Note

* (18+) glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor de produse din tutun sau nicotină

* Bazat pe dovezile existente și presupunând o trecere completă de la fumat la aceste produse. Aceste produse nu sunt lipsite de risc și provoacă dependență

Contact 

Cătălin Cîndea, Corporate Affairs Manager, BAT România

E:mail: catalin_alexandru_cindea@bat.com, telefon: 0727.209.624