În ceea ce privește un font care evocă sentimentul și vibe-ul anilor 1970, este greu de învins un sans-serif bold. Era o parte încorporată în limbajului vizual al epocii și putea fi găsită pe orice, de la tricouri, la postere de filme, la coperți de albume. Iar acum, Levis îl aduce înapoi pentru colecția de primăvară/vară 2022.
Vă prezentăm Levis Poster Logo, o interpretare din anii 1970 a logo-ului clasic Levis care va fi disponibil pe tricouri, topuri și hanorace pentru sezonul de primăvară. A fost numit „Poster Logo' deoarece, deși nu provine de fapt din arhivele Levis, este ceea ce v-ați fi așteptat să vedeți pe un poster publicitar Levis din anii 70. Are un look nou, fresh, care surprinde nu numai limbajul vizual al acelei epoci, ci și renașterea anilor 70 din anii 1990, când toată lumea era înnebunita după pantalonii boot cut, piesele din magazine de second hand și tricourile Hang Ten cu dungi.
„Iubim acest logo pentru că are acel vibe de întoarcere în timp, dar arată cumva actual. Este ca o descoperire grozavă din anii 70 pe care ai găsit-o în timp ce făceai cumpărături într-un magazin second hand, în anii 1990. Dar care încă arată grozav într-o garderobă contemporană.' — Jill Guenza, vicepreședinte design pentru femei Levis, Strauss & Co.