Jenny Fairy Pop Up x Mara Mura

.

Lansarea noii colecții primăvară – vară Jenny Fairy  a fost momentul  perfect  pentru a fi mai aproape de consumatorii CCC printr-o altă abordare care să genereze rezultate și factorul WOW.

Timp de trei zile, Mara Mura de la Ateneu s-a transformat într-un spațiu Jenny Fairy, bucureștenii bucurându-se de o experiență unică. Aceștia au descoperit noua colecție de încălțăminte și accesorii, au primit vouchere cu reduceri, au aflat noutăți despre brand din revista „Bonjour Jenny Fairy’, s-au relaxat într-un decor instagramabil, iar prăjiturile personalizate și ciocolata de casă realizate de Mara Mura au creat mixul perfect pentru a testa produsele Jenny Fairy.


Culori pastelate, texturi metalice, imprimeuri florale, încălțăminte transparentă și genți statement sunt doar câteva dintre elementele regăsite în noua colecție Jenny Fairy disponibilă la CCC, cu cele mai în vodă tendințe ale sezonului. Membrii Club CCC au avut oportunitatea de a descoperi pop-up-ul special, într-un display unic. Influențatoare locale precum Gabriela Atanasov, Alina Tanasă și Maria Vigheciu au purtat articolele favorite la eveniment, inspirând comunitățile cu metode de stilizare ale accesoriilor în ținute armonioase și la modă!


Cei prezenți la pop-up-ul Jenny Fairy au trecut cu brio de outfit check-ul lui Georgescu, TikTokerul fenomen care obține interviuri cu cei mai faimoși artiști internaționali. Laura Maier și Sabina Teodora, influențatoarele cu sute de mii de urmăritori pe platforma generației Z, sunt cele care au răspuns întrebărilor fulger ale acestuia, în două videoclipuri care au devenit deja virale. 

Decorul tipic franțuzesc a fost un motiv în plus pentru a-i provoca pe vizitatori să participe la concursul Jenny Fairy, valabil până pe 31 mai, pentru șansa de a câștiga o excursie fabuloasă la Paris, purtând toate accesoriile favorite din colecție. Gențile tip bijuterie și sandalele cu toc transparent, alături de restul accesoriilor în culori pastelate, de sezon, au putut fi descoperite într-un display unic, în vitrina Mara Mura. 


Cu peste 900 de vizitatori în cele trei zile și peste 100 de creatori de conținut prezenți, Jenny Fairy Pop Up s-a evidențiat puternic pe străzile Micului Paris. Très chic! Pentru toți cei care nu au avut ocazia să descopere accesoriile expuse la eveniment, noua colecție Jenny Fairy cu Emily Ratajkowski în rol principal este disponibilă în magazinele CCC, în aplicație și pe ccc.eu