Campania Foreo Valentine's Day invită oamenii să-și scrie propriul basm modern

.

Brandul suedez de beauty-tech dezvăluie motivele șocante care împiedică oamenii să găsească dragostea adevărată


În timp ce multor oameni le displace ideea de 14 februarie, nu putem nega faptul că ziua de Valentines Day devine mai populară decât Craciunul. În spatele celei mai iubite sărbători, compania suedeză de tehnologie de frumusețe FOREO a efectuat un sondaj global și a constatat că 81% dintre oameni simt că, atunci când vine vorba de întâlnirile moderne, se pune preț pe sex în detrimentul iubirii.

În timp ce unii s-ar putea grăbi să susțină că motivul acestei perspective pesimiste asupra dragostei și a romantismului constă în popularitatea crescândă a aplicațiilor de întâlniri care fac sexul ocazional mai disponibil ca niciodată, realitatea este mult mai sumbră. Sondajul FOREO a dezvăluit că până la 49% dintre oameni s-au simțit judecați în timp ce își petreceau timpul cu partenerul, menționând diferența de vârstă (26%), etnia sau religia (22%) și orientarea sexuală (14%) drept principalele motive pentru care relațiile ar putea fi considerate controversate. În plus, 47% dintre respondenți au recunoscut că evita să se implice într-o relație cu persoana iubită de teamă că vor fi judecați de familie, prieteni sau de societate în general.


„Aceste statistici descurajatoare confirmă că nu disponibilitatea sexului este cea care stă în calea iubirii adevărate, ci frica și prejudecățile care ne țin pe loc. FOREO are rolul de a-i face pe oameni să se simtă bine în propria piele, unde o parte importantă a acestui lucru este de a fi propria persoană unică și frumoasă, care are încrederea de a iubi pe oricine își dorește. Dragostea este universală și nimeni nu poate să-i pună o etichetă, motiv pentru care în această zi de Valentines Day vrem să oferim o perspectivă diferită asupra iubirii, una cu care te poți indentifica și care să fie mai potrivită pentru societatea evoluată a secolului XXI.’, explică Boris Trupcevic, CEO FOREO.

FOREO tocmai a lansat o campanie de conștientizare numită „All colors of love’, care sărbătorește toate complexitățile frumoase ale iubirii și îi inspiră pe oameni să aiba curajul de a-și trăi propria versiune de basm modern. În plus, FOREO a pregătit un test pe rețelele de socializare pentru toți cei care doresc să afle mai multe despre ei înșiși și să-și înțeleagă stilul de iubire.


Datele au dezvăluit o altă statistică alarmantă, ce arată că până la 57% dintre persoanele singure au raportat că se simt presați să-și găsească un partener, astfel încât ceilalți să nu-i considere un eșec. Alți 42% au recunoscut că pur și simplu s-au complăcut în alegerea partenerului doar pentru a evita a fi singuri. Aceste statistici demonstrează faptul că nu doar societatea critică alegerile noastre de viață, ci și că noi suntem la fel de duri cu noi înșine.

„În timp ce Valentines Day provoacă valuri în zilele noastre, este ușor să uiți că nu toată lumea are un partener și că nu toată lumea își dorește asta. Este timpul să destigmatizăm singurătatea și să privim asta ca pe o alegere în care oamenii sunt curajoși și aleg să nu se mulțumească decât cu dragostea adevărată, motiv pentru care FOREO dorește să promoveze, dincolo de Valentines Day, cea mai importantă formă de iubire – iubirea de sine, iar iubirea de sine începe cu îngrijirea de sine, ceva ce uităm adesea în timp ce încercăm să ținem pasul cu provocările vieții. În cele din urmă, iubirea de sine este o condiție prealabilă pentru a-i iubi pe ceilalți. Cei care nu au învățat să se iubească pe ei înșiși, cu greu îl pot iubi pe celălalt’, spune Trupcevic.


Pionierul de beauty-tech este hotărât să creeze un „rai pentru toată lumea’ și să zguduie din nou industria. Când vine vorba de dragoste, singurul lucru care contează pentru FOREO nu este nici vârsta, nici culoarea, ci tipul tău de piele. FOREO, campionul îngrijirii pielii, pune accentul pe combinarea celor mai bune tehnologii și inovații pentru a oferi rezultate premium și personalizate care se reflectă în pielea ta strălucitoare.

Brandul este cel mai bine cunoscut pentru iconicul LUNA 3, cea mai moale și mai curată perie de curățare facială din silicon din lume. LUNA a plasat FOREO pe harta lumii ca sinonim pentru „instrument de îngrijire a pielii’ și a fost cel care a început călătoria globală a mărcii. După puțin timp, UFO 2 a schimbat industria de frumusețe direct din nucleu – oferind un tratament facial complet și supraalimentat în doar două minute. Cu adevărat unic, având propria categorie, UFO ia tratamentele profesionale de îngrijire a pielii din saloane și clinici și le pune în mâinile tale, în confortul casei tale. FOREO continuă să dezvolte industria de frumusețe cu cea mai recentă inovație tehnologică, BEAR, primul dispozitiv medical cu microcurent aprobat de FDA cu Anti-Shock System™ care folosește electricitatea pentru a stimula mușchii, colagenul și elastina din piele printr-o procedură complet neinvazivă, fără injecții și nedureroasă, ridicând pielea și făcând-o să pară mai întinerită.


Marca suedeză este cunoscută pentru acțiunile sale de a introduce inclusivitatea și diversitatea în industria frumuseții. În 2018, FOREO a lansat „His & His’, primul set cadou de frumusețe pentru persoanele de același sex, fiind în centrul promoțiilor lor de Valentines Day. Acest set în ediție limitată a reprezentat o pauză revigorantă de la tradiția mărcilor care vizează exclusiv cuplurile heterosexuale în această perioadă a anului și a dat startul unei noi ere a frumuseții, condusă de eforturile FOREO de a promova unicitatea și diversitatea. Anul trecut, brandul a lansat o ediție exclusivă a eroului său LUNA 3, cu doar 100 de dispozitive create, transformându-l într-un monument modern pentru toți oamenii uimitori care-și trăiesc adevărul și care sunt propria lor versiune de frumusețe, fără etichete și, cu siguranță, fără limitări și prejudecăți.


Profitați de 20% reducere la toate produsele FOREO pe notino.ro

Pentru a afla mai multe despre FOREO, marca de beauty-tech cu cea mai rapidă dezvoltare din lume, și pentru a fi la curent cu creșterea și inovația viitoare, vizitați www.foreo.com sau urmăriți @FOREO.