14 Motive Pentru Care să Alegi Promovarea Prin Facebook Ads

.

Alegerea platformei unde să îți promovezi afacerea poate fi destul de grea, în special dacă bugetul nu este unul consistent și nu îți permiți să implementezi campanii plătite pe mai multe canale. Astfel, te poți afla în fața unei dileme destul de complicate, însă, dacă vei lua în calcul recomandările specialiștilor de marketing și vei ține cont de motivele pentru care să alegi o platformă în detrimentul alteia, decizia va deveni mai ușoară.

Așadar, dacă te întrebi care sunt motivele pentru care să alegi promovarea prin Facebook Ads, acest articol îți va oferi 14 răspunsuri care te vor lămuri dacă acest canal de promovare este potrivit pentru afacerea ta sau nu.


Citește mai departe pentru a afla cele 14 motive pentru care să alegi promovarea prin intermediul Facebook Ads:

  1. Are o listă largă de audiențe

Primul lucru pe care trebuie să îl cunoști este faptul că audiențele campaniilor pe Facebook pot fi alese foarte atent, în funcție de mai multe criterii demografice sau de comportament. Prin această opțiune, poți avea siguranța că din întreaga listă largă de audiențe, o vei selecta pe cea care se potrivește cu acel buyer persona al afacerii tale, acea tipologie de persoană cea mai predispusă să facă o achiziție de pe site-ul tău. 


  1. Mediu pocket-friendly pentru a obține clienți potențiali

Am menționat mai devreme aspectul legat de buget – dacă ești un antreprenor la început de drum sau dacă nu ai un buget de marketing foarte mare, este de la sine înțeles că vei căuta acele platforme unde îți poți promova afacerea într-un mod cât mai pocket friendly. Ei bine, Facebook Ads este o platformă care îndeplinește acest criteriu. Vei avea posibilitatea să selectezi exact care este bugetul pe care vrei să îl consumi pentru promovare și îl vei putea controla atent pentru a vedea cât de scump este fiecare click generat. 


  1. O direcționare personalizată 

Pentru a ajunge la acele persoane care sunt predispuse să facă o achiziție de pe site-ul tău, Facebook Ads îți oferă posibilitatea de a targeta utilizatori care au vizitat înainte site-ul tău sau pagina de Facebook, practic, persoane care deja știu câte ceva despre brandul tău. 


  1. Direcționarea psihologică

Direcționarea psihologică se folosește de informații precum interesele, comportamentele, opiniile și elementele care aduc inspirație pentru a segmenta publicul. Dacă sunt folosiți împreună cu direcționarea demografică, factorii de natură psihologică vor reuși să îți aducă noi potențiali clienți valoroși. 

  1. Expus atât mărcilor B2C, cât și B2B

Promovarea pe Facebook nu este doar pentru firmele B2C, ci și pentru cele B2B. Deși poate aduce rezultate mai rapide și mai ușoare când vine vorba de partea B2C, cu multă îndemânare și răbdare, rezultate excepționale pot fi obținute și pentru afacerile B2B. Dacă firma ta oferă servicii sau produse altor firme sau persoane juridice și consideri că este complicat să realizezi reclame pe Facebook potrivite, poți apela la ajutorul unei agenții de marketing digital care să te ajute. Spre exemplu, cei de la Limitless.ro au nenumărate colaborări cu afaceri B2B cărora le oferă pachete de servicii pentru promovarea plătită. 


  1. Poți utiliza mai multe destinații de plasare și formate

Campaniile pe Facebook Ads pot fi distribuite, de asemenea, și pe Instagram, o altă rețea de socializare extrem de populară. De asemenea, poți alege dintr-o varietate de formate pentru reclamele tale – reclame tip imagine, tip video, tip carusel etc. Există ceva potrivit pentru fiecare afacere și, mai important, pentru orice obiectiv ai avea setat!

  1. Analize aprofundate

Un alt motiv pentru care ai putea apela la promovarea prin Facebook Ads a afacerii tale este reprezentat de faptul că oferă analize aprofundate în legătură cu performanța campaniilor implementate. Poți afla atât informații generale, precum numărul de click-uri sau impresii, cât și informații ceva mai specifice, cum ar fi rata de click sau de engagement. 


  1. Feedback-ul clienților

Fiind o rețea de socializare, Facebook este optimizat pentru a facilita interacțiunea dintre persoane sau dintre persoane și brand. Astfel, este simplu pentru tine ca antreprenor să afli care este feedback-ul din partea clienților. Folosește întotdeauna acest feedback pentru a-ți îmbunătăți serviciile și, în special, felul în care comunici cu publicul tău!


  1. Poți utiliza licitarea cost pe rezultat pentru a mări bugetul

Cu siguranță îți dorești să ai cele mai bune rezultate posibile, cu ajutorul unui buget cât mai optimizat. Ei bine, licitarea cost pe rezultat te ajută să obții acest lucru. Poți testa mai multe sume licitate pentru fiecare ad set și vei vedea care sunt tacticile care funcționează cel mai bine pentru campania ta.

  1. Chatbots

Este cunoscut deja faptul că utilizatorii (sau potențialii clienți) își doresc să poată comunica cu un brand înainte de a face o achiziție. Fie că au întrebări legate de livrare, servicii sau nedumeriri legate de cum se folosește un anumit produs, cu ajutorul unui chatbot, te poți asigura că aceștia primesc răspunsurile de care au nevoie sau sunt redirecționați către serviciul de suport clienți dacă problemele lor sunt prea complicate pentru chatbot.


  1. Platformă în continuă creștere

Facebook și Instagram sunt platforme care continuă să crească atât în ceea ce privește numărul utilizatorilor, cât și numărul afacerilor care se promovează aici sau diversitatea membrilor. Așadar, pentru a beneficia de posibilitatea afișării campaniilor tale promoționale unui număr cât mai ridicat de persoane, Facebook Ads este una dintre cele mai potrivite variante!

  1. Poți stabili o direcție creativă clară

Prin intermediul reclamelor pe Facebook, ai libertatea să stabilești direcția creativă pe care campaniile tale să o urmeze, să te asiguri că această direcție se aliniază imaginii tale de brand (brand identity) și că este potrivită cu scopul setat inițial. În plus, pe Instagram cele mai performante reclame sunt cele care au optimizat corespunzător componenta vizuală, alcătuind elemente media (imagini sau video) care se diferențiază de celelalte. 


  1. Ai la dispoziție campaniile Advantage+

Campaniile Advantage+ reprezintă un tip de campanie automatizată. Aici, algoritmul Facebook se ocupă de optimizarea campaniei tale pentru a aduce cel mai bun ROI. Aceste campanii pot fi potrivite dacă ești în criză de timp și vrei să dai start unei campanii cât mai repede posibil, dar dacă îți dorești să înveți cum să faci reclame pe Facebook, recomandarea specialiștilor este să lași campaniile Advantage+ pe mai târziu.

  1. Poți profita de funcțiile îmbunătățite de raportare Facebook

Platforma este cunoscută pentru faptul că oferă funcții de raportare performante, reușind să treacă peste numeroase impedimente pe care le-a întâmpinat în trecut. Bineînțeles, mai pot exista anumite bug-uri, dar acestea sunt remediate cu promptitudine de către cei de la Facebook. 

Acestea sunt principalele 14 motive pentru care ai putea alege și tu să îți promovezi afacerea prin Facebook Ads. Nu mai sta pe gânduri și începe chiar acum să pui la punct o campanie sau apelează la serviciile specialiștilor care să se ocupe pentru tine de promovarea pe această platformă! 

Sursa foto: Unsplash.com