World United: eveniment de fitness global, pentru o relansare exploziva a industriei (P)

.

Les Mills da startul relansarii industriei fitness-ului (industrie afectata semnificativ de restrictiile impuse de criza Covid-19), printr-o campanie spectaculoasa, care isi propune să ajute cluburile să-și reactiveze membrii si sa atragă public nou.

Preconizat
a fi cel mai mare eveniment global de fitness desfasurat vreodata, World United
presupune lansarea simultana a unor activari live – online, care vor implica o
uriasa desfasurare de resurse, umane si logistice, la nivel international, începand
cu 19 septembrie.


Proiectul
va deschide portile foarte multor cluburi de fitness, din întreaga lume, dand
ocazia tuturor iubitorilor de fitness sa experimenteze o zi de exceptie. Ziua va
include prezentarea in premiera a noilor antrenamente Les Mills United, filmate
in timpul lockdown-ului, cu implicarea a 374 de instructori internationali de
top, din 48 de tari diferite.

World
United iși dorește să fie un demers de relansare a business-ului cluburilor partenere
Les Mills. Este o actiune conceputa pentru a sprijini si potenta strategii de
relansare initiate de cluburi. Acest proiect va ajuta cluburile să se
re-conecteze cu membrii deja existenti, și să atraga noi membri.


Pentru
a sprijini cluburile să-și planifice promovarea și să iși pregătească cu succes
activările, în vederea relansării, Les Mills a creat o platformă World United complexă,
care cuprinde fotografii și filmări create de artiști cu renume mondial, precum
Carlos Serrao. Cluburile și instructorii pot posta activitățiile lor World
United, folosindu-se de colecția de resurse și materiale personalizate (print
si digital). Acestea vor fi disponibile pe World United campaign hub

Lena
Holmberg, Country Manager Les Mills Nordic, spune: „Având în vedere ca sănătatea
e acum, mai mult ca oricand, prioritatea noastra, a tuturor, există o
oportunitate uriașa pentru cluburi de a-si activa membrii din portofoliu, și de
a atrage membri noi.'


Cluburi
de fitness din peste 100 de țări ale lumii, sunt așteptate să sărbătorească
World United, cu sustinerea unor indragite vedete internaționale de fitness, și
a premierului Noii Zeelande, Jacinda Ardern.

În
videoclipul de lansare a campaniei pentru World United, Jacinda Ardern explică:
„În prezent, în mod evident, ne confruntăm cu o provocare majoră în ceea ce
priveste sănătate noastră. Dar, pe măsură ce vom depasi acest criză, sportul va
avea un rol vital în a ne uni și a ne menține sanatosi, atât mental, cât și
fizic.’


Despre
Les Mills

Les Mills este lider global în materie de
concepte si programe de group fitenss, cu 20 de programe disponibile în prezent,
în cluburile de fitness din întreaga lume. Printre pogramele Les Mills, se
numara vestitele tipuri de antrenament BODYPUMP™, BODYCOMBAT™ (arte marțiale),
RPM™ (indoor cycling), LES MILLS GRIT™ (HIIT de 30 de minute,) și revoluționarul
TRIP™ (antrenament multisenzorial, pe bicicleta stationara). Fiecare profil de antrenament
beneficiaza de o noua coregrafie și un sound proaspat, trimestrial.


Fondată în Noua Zeelandă, în 1968, compania Les
Mills a crescut în ultimii 52 de ani si a devenit lider mondial in antrenamentele
de group fitness. Clasele marca Les Mills sunt predate de 140.000 de
instructori autorizati, în 20.000 de cluburi, din peste 100 de țări.
Antrenamentele Les Mills sunt, de asemenea, disponibile si sub forma unor
experiente digitale  spectaculoase, live,
prin intermediul platformei de streaming LES MILLS™ On Demand.