(P) Vitality Club lansează campania de CSR foreveRUN, un tribut adus vârstnicilor care sunt afectați de singurătate, imobilitate fizică, boli cronice sau lipsuri materiale

.

Centrul de wellness Vitality Club din cadrul Ramada Plaza Hotel, lansează, în luna septembrie, a doua campanie umanitară a anului 2020, după „Olimpiada pentru Viață'. Proiectul foreveRUN a pornit de la dorința de a fi alături de Fundația Regală Margareta a României, sprijinind Campania „Avem o dragoste de dat pentru cei care ne-au construit viitorul'. #avemodragostededat este un demers în vederea strângerii de fonduri pentru vârstnicii singuri din România aflați în situații dificile de viață, afectați de singurătate, imobilitate fizică, boli cronice sau lipsuri materiale.

În România trăiesc
aproximativ 3,7 milioane de vârstnici, iar mulți dintre aceștia sunt în
situații dificile de viață și nu mai au pe nimeni care să îi ajute. Izolarea socială din perioada
pandemiei SARS-CoV-2 a fost o grea încercare pentru toți, însă vârstnicii
singuri au resimțit aceast lucru înzecit din cauza singurătății și a lipsei
accesului la servicii.
Fundația Regală Margareta a României a
venit în sprijinul acestora pentru a-i ajuta să facă față noilor provocări.


Conceptul foreveRUN constă în lansarea unei provocări către membrii Vitality Club. Aceștia se pot înscrie la o probă de 5 km de alergare pe bandă, în schimbul achitării unei taxe de participare în valoare minimă de 100 lei. Banii strânși din înscrieri vor fi donați Fundației Regale Margareta a României, în sprijinul fondului social dedicat vârstnicilor singuri din România și campaniei „Avem o dragoste de dat pentru cei care ne-au construit viitorul’.


Competiția
foreveRUN se va derula în intervalul 15
septembrie – 15 octombrie 2020, iar toți cei
înscriși vor primi un kit de participare din partea organizatorilor. La finalul
competiției vor fi premiați 3 participanți, în funcție de cel mai bun timp
obținut pentru parcurgerea probei de 5 km. Câștigătorii
vor primi unul dintre cele 3 premii oferite de sponsori, constând în: un
week-end pentru două persoane la Ramada
Sibiu
, celebrele bretele
Albert Thurston oferite de
Trends by Adina Buzatu și un voucher în valoare de 400 de lei, oferit de Editura Litera, pentru achiziționarea
produselor din magazinul on-line www.litera.ro


Așadar, lansăm membrilor Vitality Club invitația de
a susține campania socială foreverRUN
prin participarea la competiție, începand cu 15 septembrie.

Mulțumirile
se îndreaptă în mod special către partenerii și sponsorii foreveRUN,
fără de care nu am putea fi alături de cei care au nevoie de sprijinul nostru.

Sponsori: Technogym, Aqua Swim, Trends by Adina Buzatu, Editura Litera


Parteneri Media: unica.roviva.roelle.ro, Business Arena

Detalii despre campanie pe www.vitalityclub.ro