(P) Review cu stil: Xiaomi Mi 11 Lite 5G, Mi 11 Lite și Mi 11 Ultra, telefoanele momentului, sub lupa regizorului Bogdan Daragiu

.

Când vine vorba despre stil, noile telefoane Xiaomi Mi 11 Lite 5G și Mi 11 Lite sunt partenerii perfecți. Colorate, foarte ușoare și subțiri, cele două modele au fost lansate în România în același timp cu vârful de gamă, Mi 11 Ultra, cel mai performant telefon al momentului din punct de vedere al camerelor foto. Nu ne-a rămas decât să provocăm un expert să le testeze. L-am ales pe regizorul vedetelor de la noi din țară, Bogdan Daragiu, să le vadă în acțiune. Vremea n-a fost deloc aliatul său în weekendul petrecut într-o locație de vis de pe Transalpina, dar cele trei modele de telefon și-au făcut treaba cu brio.

Bogdan colaborează de ani de zile cu cei mai buni artiști din România. A regizat sute de videoclipuri, iar pentru el stilul  și imaginea sunt extrem de importante. A acceptat imediat să se alăture unui nou proiect special Xiaomi și să testeze noile modele: Mi 11 Lite 5G, Mi 11 Lite și Mi 11 Ultra. Pe ultimul dintre ele l-a folosit pentru a vedea la treabă cele mai bune camere de pe un telefon din acest moment. Toate fotografiile din acest articol sunt realizate cu flagshipul Xiaomi.

„Primul lucru la care m-am gândit când am primit telefonul a fost să regizez un videoclip în care să testez performanța camerei. Apoi, mi-am dat seama că ar trebui să-l pun într-un context în care mai toată lumea folosește telefonul. Prin urmare, am decis să pozez și să filmez în două zile obișnuite din viața mea, povestește regizorul.

Vremea n-a fost deloc aliatul lui Bogdan în weekendul petrecut pe Transalpina. Ploaia i-a stricat puțin distracția, dar asta nu l-a împiedicat să vadă ce știu să facă telefoanele.

„În prima zi, a plouat torențial. Un lucru interesant pe care l-am observat la Mi 11 Ultra a fost că, deși nu am folosit un stabilizator pentru telefon, cadrele au ieșit foarte bine. Persoanei care mă filma îi tremurau mâinile din cauza frigului, dar, cu toate acestea, imaginile surprinse au fost excelente.  Un alt lucru foarte cool la camera telefonului este zoom-ul, care redă o imagine foarte clară și un depth-field pe care nu îl poți obține defel cu senzorul unei camere de telefon.

A doua zi am avut noroc de vreme mai bună și am plecat într-o aventură cu ATV-ul, pe dealurile din împrejurimi. Am prins aproximativ o oră de soare și lumină. Culorile imaginii m-au impresionat și, din punctul meu de vedere, sunt cele mai frumoase culori pe care le-am văzut la o cameră de telefon. Pot spune că nu am avut „milă de telefon: am filmat în ploaie, l-am udat cu un val de apă și noroi în timp ce mergeam pe ATV și, cu toate astea, display-ul telefonului a rezistat.

În concluzie, Xiaomi Mi 11 Ultra are o cameră ce poate fi folosită atât pentru creare de conținut de calitate, cât și în vacanțe sau pentru anumite tipuri de proiecte video. Personal, cred că acest telefon este perfect pentru cei care vor să obțină o calitate a pozelor și a filmărilor la un alt nivel, și-a încheiat Bogdan review-ul.

Regizorul a produs și un videoclip pentru Xiaomi România, filmat exclusiv cu telefoanele din Seria Mi 11, ce poate fi urmărit pe rețelele de socializare. Mi 11 Lite 5G, varianta Citrus Yellow, a fost „actor în acest film. Telefonul este disponibil și în alte culori extrem de vii, precum Mint Green și Black Truffle. Mi 11 Lite vine și el în trei variante de culoare: Boba Black, Bubblegum Blue și Peach Pink. Mi 11 Lite 5G și Mi 11 Lite sunt cele mai subțiri și ușoare telefoane ale momentului.

De asemenea, specificațiile setup-ului de camere sunt de top, cu o cameră principală de 64MP, una ultrawide de 8MP și alta telemacro de 5MP.

#ShowYourStyle #XiaomiRomania

Google News Urmărește-ne pe Google News