(P) Învață urmând aceste cursuri de marketing online practice la sediu în București

.

Direcția în care se îndreaptă lumea publicității este una clară. Cine știe să profite de mediul online și să-și vândă produsele prin intermediul lui nu-și face griji pentru viitorul propriei afaceri. Dar cine refuză să îmbrățișeze internetul cu tot ceea ce are el de oferit suferă din cauza lipsei de expunere.

Este un adevăr faptul că în curând toate afacerile vor trebui să ia în considerație investiția în marketing-ul online, nu doar pentru maximizarea profiturilor, ci și pentru a putea rămâne pe piață. Fără o prezență online impunătoare și o strategie inovativă, zilele ca antreprenor se pot număra pe degete. De aceea și cererea pentru persoane specializate în marketing online este în continuă creștere. 

Indiferent de domeniul de activitate, cel puțin un specialist în marketing online este necesar în orice companie. Dar dacă urmărești o carieră de acest fel nu te mulțumi cu faptul că știi să alegi cele mai pompoase fotografii pentru a spune bună dimineața prietenilor din lista ta, sau că videoclipul cu pisoi pe care l-ai distribuit acum două zile pe profilul tău a primit cinci haha-uri. Să fii specialist în marketing înseamnă mult mai mult decât atât și nu este un titlu care se obține ușor.

Ce este marketing-ul online?

Pentru a deveni un specialist în marketing online trebuie mai întâi să înțelegi pentru ce este el important. Denumit și marketing digital, marketing-ul online este foarte asemănător cu cel tradițional. Așa cum se întâmpla și înainte ca motoarele de căutare și rețelele sociale să acapareze publicitatea, cerința jocului de marketing este una simplă: se dă un produs și trebuie să îl vinzi. 

Iar ca regulă, în goana după clienți, trebuie să reții un singur lucru, foarte important: oricât ar fi de atrăgătoare pe moment, câștigurile rapide nu sunt de dorit dacă presupun sacrificarea imaginii firmei. De aceea, responsabilitățile unui specialist în marketing online nu se rezumă doar la câștigul pe termen scurt, ci implică și clădirea, sau solidificarea unui brand care să reprezinte produsul în cauză și să-l scoată în evidență într-un mod pozitiv față de alte produse asemănătoare pentru un timp îndelungat.

Datorită tehnologiei în continuă dezvoltare, marketing-ul digital oferă specialiștilor mai multe instrumente ca cel tradițional și un număr infinit de posibilități de promovare. Câteva din acestea sunt:

  • Producția audio și video;
  • SEO (search engine optimisation);
  • SEM (search engine marketing);
  • Rețelele sociale;
  • Compunerea și editarea de conținut;
  • Dezvoltarea web;
  • Google Ads;
  • Google Analytics;
  • Afilierea online;
  • Și altele.

Ca profesionist, este necesar să stăpânești măcar una sau două din aceste specializări, iar dacă urmărești să dezvolți o afacere pe cont propriu, s-ar putea să fie nevoie să cunoști câte puțin din fiecare.

De asemenea, pentru a deveni un specialist în marketing, experiența este bineînțeles literă de lege. Dar până a ajunge să acumulezi experiență relevantă, o serie de cursuri de marketing online practice la sediu în București sunt un început cum nu se poate mai potrivit.

Ce beneficii ai de pe urma unor cursuri de marketing online practice la sediu în București?

În ziua de astăzi orice posesor de telefon mobil conectat la internet devine un potențial cumpărător al produsului pe care vrei să-l vinzi. Dar de la a vedea la întâmplare pe internet o fotografie cu o ciocolată și până la a scoate efectiv bani din portofel și a o cumpăra este o cale lungă. Cu o ofertă generoasă pe piață, consumatorii au devenit din ce în ce mai exigenți și este nevoie de intervenția unui specialist în marketing pentru ca aceștia să se convingă de caracterul practic al unei achiziții.

Există mai multe tipuri de cursuri marketing online și în funcție de domeniul în care vrei să te specializezi ai următoarele variante:

  • Dacă ai un blog sau un site, învață cum să compui şi să editezi un articol pentru ca acesta să ocupe prima poziție în listele generate de motoarele de căutare în urma unei interogări prin cursuri SEO. Această abilitate te va ajuta să obții trafic organic pe site-ul unde îți desfășori activitatea și să-ți fidelizezi audiența. SEO-ul nu oferă rezultate miraculoase peste noapte, dar pe termen lung reprezintă cea mai bună metodă de a crește autoritatea unui site;
  • Când nu ai timp pentru articole SEO, reclamele plătite afișate de motorul de căutare Google îți vin în ajutor. Despre modul lor de funcționare, dar și despre profitabilitatea lor poți învăța luând cursuri Google Ads. Aceste reclame te ajută să elimini timpul de indexare și să ajungi în fața concurenței pentru interogările cuvintelor cheie preferate, fără a mai fi evaluat de algoritmul Google.
  • Există reclame pe Facebook care nu sunt nimic mai mult decât o gaură neagră unde dispare bugetul pentru publicitate şi există și reclame care generează vânzări și care indiferent de costul lor își merită investiția. Luând cursuri Facebook Ads înveți despre cele din urmă. 

Sau poate că timpul pe care îl ai la dispoziție și circumstanțele nu îți permit acum specializarea într-un singur domeniu și ți se cere să ai cunoștințe din fiecare. Atunci, poți opta pentru cursuri de marketing online cu caracter general care să cuprindă toate instrumentele de marketing importante și să-ți ofere o imagine de ansamblu complexă asupra alternativelor oferite de lumea virtuală.

Unde poți face cursuri de marketing online practice la sediu în București?

Indiferent de tipul de cursuri de marketing online pe care îl preferi, poți opta pentru varianta dorită în cadrul cursurilor oferite de resistenta-online.ro. Aici poți studia oricare din specializările prezentate în acest articol precum și multe alte subiecte legate de mediul online.

Oricât ar părea de accesibil, internetul este în realitate un mediu complex în care distanța dintre vânzător și cumpărător devine tot mai mare, pe măsură ce numărul de specialiști crește. De aceea, atât ca persoană ce profesează în domeniul marketing-ului online, cât și ca antreprenor care depinde de internet, nu-ți permiți să rămâi în urmă și ai nevoie de cursuri pentru a face un pas afară din mulțime.