Deși peste 33% din români raportează că și-au pierdut temporar locul de muncă, cifrele de profit a magazinelor online continuă să crească. În special, magazinele de haine au văzut vânzări impresionante. În paralel, multe branduri și-au concentrat eforturile pe spațiul online într-o încercare de a-și întări pozițiile în opțiunile consumatorilor.
Fashion Days, brandul cumpărat de eMag în 2015 nu face excepție de la acest lucru. Deși magazinul a avut o prezență online neglijabilă până în 2020, anul trecut acesta a văzut creșteri în numărul de vizualizări, uneori de numărul milioanelor, pentru clipuri scurte anunțând, în principiu, reduceri.
Acest lucru se poate baza pe incertitudinea trăită de consumatori pe perioada anului trecut. Aceștia au căutat toate oportunitățile de reduceri pentru a-și îndeplini nevoile cu cât mai puțini bani. În ultimul an, site-uri cu coduri promoționale precum Promocodius au văzut numere record de vizitatori, acesta raportând o creștere de 13% față de perioada precedentă.
Ascensiunea Fashion Days În Online
La începutul acestui an, după modelul de succes eMag, Fashion Days a lansat o serie de emisiuni scurte, în care oferă clienților informații interesante despre modă și stil de viață, în schimbul atenției asupra brandului.
Noua emisiune de tip podcast este la a treia ediție și i-a avut până acum pe Codin Maticiuc, Ruxandra Erdei, cunoscută sub pseudonimul rux.si.opulenta, și Ruxy Ghimp.
Actrița Mădălina Craiu îi intervievează, în calitate de gazdă, pe subiecte variate, din sfera sănătății mentale, imaginii de sine, și valorilor care îi ghidează, precum și despre carierele lor în entertainment.
O altă emisiune de succes lansată în martie este Style Roulette, cu episoade scurte în care invitații învârt o ruletă pentru a primi aleatoriu indicații despre întocmirea unei ținute. Indicațiile sunt de multe ori contradictorii, iar invitații au la dispoziție o garderobă pentru a răspunde provocării.
Deși acest format de emisiune tinde să ofere informații valoroase despre diverse curente de modă, precum și sfaturi de styling, accentul este pus pe prezentarea produselor din garderoba Fashion Days. Clienții care doresc să achiziționeze oricare dintre produsele prezentate pot urmări link-ul de mai jos și se pot bucura de reduceri, vouchere și coduri promoționale Fashion Days: https://promocodius.com/ro/magazine/cod-fashiondays.
Cum Au Influențat Cifrele De Afaceri Decizia De Migrare În Online
La o perioadă scurtă după achiziționarea brandului de către magazinul internațional eMag, Fashion Days a schimbat strategia de achiziționare de produselor, eliminând multe dintre brandurile comercializate și înlocuindu-le cu game de top.
În același timp, după o analiză a pieței, au decis să își concentreze eforturile cu preponderență în îmbrăcăminte sport.
Astfel, ce obișnuia să fie un magazin cu precădere pentru rochii formale, a devenit o destinație atrăgătoare pentru a achiziționa branduri precum Nike, New Balance sau Puma.
După toate aceste schimbări în identitatea site-ului, acesta a trecut pentru prima dată pe profit la finalul anului 2019, la 4 ani după întocmirea contractelor de cumpărare.
Este lesne de înțeles că pe parcursul anului 2020, Fashion Days a avut mai multă libertate operațională, iar circumstanțele i-au permis să înceapă clădirea unui imperiu online.
Tendința de expansiune a brandului poate fi observată și în magazin. Fashion Days oferă reduceri mai frecvente, își lărgește umbrela de produse, ba chiar a adăugat secțiuni noi site-ului, precum rubrica de inspirație, și Romanian Corner, o pagină dedicată creatorilor de modă români.