(P) De ce firma ta are nevoie de SEO în timpul pandemiei COVID-19

.

Pentru cei care nu știu încă ce înseamnă SEO, trebuie spus că aceasta este o abreviere de la „Search Engine Optimization', adică Optimizarea pentru Motoarele de Căutare. Concret este un proces de perfecționare (favorizare) a vizibilității site-urilor web sau paginilor web în cadrul ordonării rezultatelor căutării în lista făcută de Google și celelalte motoare de căutare. Altfel spus, dacă vrei ca site-ul firmei voastre să fie mai vizibil, să apară printre primele rezultate pe prima pagină a Google, atunci aveți nevoie se optimizare SEO.

Cu tot mai multe cazuri de
coronavirus la nivelul întregii lumi, omenirea se confruntă cu un nou val de
infectare iar guvernele tuturor țărilor au luat măsuri pentru a limita modul în
care oamenii interacționează. Acest lucru a schimbat modul în care oamenii se
atașează de unele firme, branduri și fac afaceri la scară lagă. Astfel, firmele
care știu să se adapteze la piața în schimbare nu numai că se vor consolida
acum, ci își vor asigura și succes în viitor.


Care este importanța SEO în timpul unei pandemii precum
COVID-19?

Pe măsură ce firmele fac eforturi
pentru a rămâne relevante pentru publicul lor țintă de-a lungul acestei
pandemii, menținerea unei prezențe digitale puternice cu ajutorul SEO și
marketingul de conținut va fi unul dintre cei mai importanți pași pe care
firmele îi fac.

Revenind la importanță crescută a
SEO în timpul pandemiei, trebuie spus că pe măsură ce magazinele fizice riscă
permanent să se închidă, publicitatea digitală și comerțul electronic au
devenit mai importante ca niciodată. Clienții își mută din ce în ce mai mult
activitatea de cumpărare către opțiuni online, iar firmele trebuie să fie
prezente pe Internet pentru acești consumatori.


În Franța, de exemplu, țară grav
afectată de COVID, statisticile arată că magazinele online au fost cu 4% mai
accesate, comercianții de fashion online au înregistrat o creștere de 6,1%, iar
farmaciile online au înregistrat o creștere de peste 15% începând cu 13 martie
2020.

Adobe a descoperit că aceste
tendințe se reflectă și în Statele Unite, unde achiziționarea online de
medicamente fără prescripție medicală, alimente și echipamente de protecție
antivirale au înregistrat creșteri extraordinare.


Consumatorii se îndreaptă spre
piețele online, ceea ce înseamnă că firmele care vor înregistra încasări mari
vor fi cele pregătite să le îndeplinească cât mai bine nevoile clienților din
mediul online, cu o experiență online excelentă și un conținut atrăgător.
Magazinele online ar trebui, de asemenea, să rețină că o mare parte din această
creștere a avut loc pe dispozitivele mobile, întrucât smartphone-urile și
tabletele au înregistrat o creștere incredibilă de 50% a utilizării, comparativ
cu martie 2019 până în martie 2020.


Prin urmare, firmele ar trebui să se concentreze pe crearea de conținut de înaltă calitate și experiențe digitale ale site-urilor lor, care să atragă clienții prin intermediul dispozitivelor mobile. O experiență online de înaltă calitate vă va ajuta să vă maximizați potențialul de vânzare acum.