(P) Agentie de digital marketing, colaborare cu specialist SEO sau SEO in-house? Explicații de la experții E-Advertising

.

Dacă te afli în situația în care ești deținătorul unui business ce activează în sfera online, ai trei opțiuni în ceea ce privește promovarea și optimizarea site-ului: fie alegi optimizare SEO in-house, fie angajezi un specialist SEO care să se ocupe de aceste aspecte, fie alegi să colaborezi cu o agenție de digital marketing.

Oricare variantă ai avea în vedere, vor exista aspecte care te vor mulțumi, dar și altele pe care îți vei dori să le îmbunătățești. Pentru a afla câteva detalii suplimentare cu privire la aceste aspecte, am apelat la specialiștii unei agenții de digital marketing recunoscute pe piața românească – E-Advertising.


  1. Optimizare SEO „in-house’

Este o opțiune pe care o poți avea în vedere, în special dacă te afli la început de drum cu business-ul și nu îți permiți să aloci un buget prea consistent pentru promovare. Totuși, poți să apelezi la online pentru a afla informații despre fundamentele SEO, despre lucrurile de bază pe care le poți aplica pentru a optimiza conținutul site-ului și pentru a începe să construiești un profil de backlink-uri sănătos.

Atunci când vine vorba de optimizare SEO, lucrurile pot fi însă mai complicate decât ar părea la început. Experiența și profesionalismul de care poți avea parte colaborând cu un freelancer ori cu o agenție de SEO își vor spune cuvântul, în special datorită faptului că SEO este un proces de durată, consumator de timp. Dacă vei alege să faci optimizare pe cont propriu, există posibilitatea să nu îți rămână suficient timp pentru a te ocupa de alte aspecte importante legate de business-ul tău.


  1. Angajarea unui expert SEO

Aceasta poate fi o opțiune mai bună decât realizarea optimizării pe cont propriu, întrucât te va elibera de această sarcină – vei fi sigur că profesionistul pe care l-ai ales depune toate diligențele pentru a-ți aduce rezultatele dorite.

Pe de altă parte, vei suporta costuri ceva mai ridicate, întrucât un specialist SEO într-adevăr priceput știe care îi sunt meritele salariale și acestea nu sunt chiar scăzute. Va trebui, desigur, să adapteze strategiile și măsurile implementate la specificul activității business-ului tău, pentru a aduce și rezultatele pentru care îl plătești.

Un alt neajuns aici ar putea fi faptul că un asemenea angajat s-ar putea plafona la un moment dat. Nimeni nu își dorește asta, însă se întâmplă. Și așa ajungem la colaborarea cu o agenție de digital marketing profesionistă – opțiunea recomandată și de experții E-Advertising.

  1. Servicii SEO oferite de o agenție specializată

Din start merită menționat un fapt: colaborarea cu o agenție digital marketing prezintă avantajul de a beneficia de servicii profesionale, de experiență în acest domeniu și de cunoștințe solide. Pe această piață a serviciilor de optimizare SEO rezistă doar cei care se țin mereu la curent cu cele mai recente informații, cu tacticile și strategiile care pot face diferența și pot să propulseze un business pe poziții mai înalte față de competitori.


Printre alte avantaje ale colaborării cu o agenție SEO se numără și faptul că acolo există o întreagă echipă dedicată misiunii de a-ți aduce rezultatele așteptate. Într-o manieră de lucru bine pusă la punct, experții E-Advertising – spre exemplu – optimizează site-urile clienților din toate punctele de vedere, depunand eforturi susținute pentru ca rezultatele așteptate să își facă apariția. Există acolo specialiști pe domenii din cele mai diverse, de la experți în content marketing și SEO, până la cei care stabilesc cuvintele cheie și strategia de linkbuilding potrivită pentru specificul business-ului în cauză.


De asemenea, colaborarea cu o agenție SEO specializată vine și cu avantajul de a avea tot timpul o situație cuantificabilă a eforturilor depuse, prin raportări regulate în ceea ce privește rezultatele campaniei SEO.

Punând în balanță toate aspectele menționate anterior, fiecare antreprenor și deținător al unui business ce activează în sfera online va ști care este drumul de urmat pentru a obține rezultatele dorite. Cei interesați de o colaborare cu profesioniști pot să apeleze la experții care ne-au oferit și aceste lămuriri, sau pot să acceseze website-ul oficial https://e-advertising.co pentru mai multe informații.