(P) 2020 un an cu mult fotbal!

.

Este posibil ca unele dintre voi să spuneți: 'Și ce mă interesează pe mine?! Nu mă uit la fotbal!'. Da, voi nu vă uitați. Dar bărbații din jurul vostru (soț, frate, prieten, tată) se uită. Sigur știți poziția lor șezând în fotoliu sau pe canapea mult înclinată în față, spre televizor. Aceea care arată că sunt maxim de concentrați, când par că vor să intre pe teren direct din sufrageria din care se uită la meci.

Ce să mai spunem despre momentul în care încercați să interacționați cu ei? Auz? Nu mai există decât pentru fluierul arbitrului și galeria de pe stadion! Văz? Numai pentru pase, faulturi și goluri. Rămân doar senzorii tactili un pic funcționali: vă apropiați de ei, îi bateți ușor pe umăr și… întorc pentru o secundă capul către voi. Dar, nu! Nu pentru a coopera, ci pentru vă spune că-i deranjați. Vă supărați? Mai bine nu!

Fetelor, noi le înțelegem pasiunea pentru fotbal!

Fotbalul este un sport foarte îndrăgit care naște pasiuni arzătoare. Iar oamenii au nevoie de spațiu și timp pentru manifestarea pasiunilor. Bărbații pot fi pasionați de orice și oricât, dar cu iubirea lor pentru voi nu se poate compara cu nimic, căci sunteți unice pentru ei. Aveți încredere în voi și, mai ales, în ei. Fiți alături de ei! Chiar și la propriu! Așezați-vă comod pe canapea pentru a privi meciul împreună! 

Salatini, snack-ul sărat, perfect pentru momente împreună!

Pregătiți-le înainte o gustare cu Salatini. O să placă mult cu o bere rece. Iar Salatini crackers Football 90g, biscuiți sărați cu forme speciale inspirate din fotbal, o să-i încânte pe toți băieții mari și mici din familia ta. Ronțăiți împreună și bucurați-vă din plin de ceea ce e cu adevărat important: clipe petrecute împreună, în armonie.

Salatini este snack-ul sărat, perfect crocant ce respectă rețeta originală a produselor Salatini. Brandul Salatini este un brand românesc cu tradiție, fiind lansat pe piața din România în anul 1998. Salatini este prezent pe toate segmentele de snack-uri sărate: crackers, pretzels, sărățele și sticks-uri fiind lider de piață pe segmentul de sărățele.