Grupul Folli Follie a participat la Baselworld – expozitia internationala de ceasuri si bijuterii organizata in Basel, Elvetia, intre 8 si 15 martie.
Folli Follie a fost prezent la targul de ceasuri pentru a noua oara consecutiv, iar pentru Links of London aceasta a fost cea de-a cincea participare. Ambele branduri si-au prezentat noile colectii de ceasuri jurnalistilor, partenerilor si vizitatorilor din intreaga lume intr-un spatiu impresionant, situat in Hall of Desires'.
La standul Folli Follie, accentul a fost pus pe noua campanie de brand, ce o are protagonista pe Gaile Lai, ambasador international al brandului. Fanii Folli Follie au fost invitati sa intre in atmosfera de vara prin intermediul unei platforme video interactive, un spot video tip vanatoare de comori' cu ajutorul caruia fiecare femeie isi poate descoperi stilul personal.
In cadrul standului au fost expuse produse reprezentative Folli Follie atât pentru femei, cat si pentru barbati. Culorile corporate ale Folli Follie – alb si portocaliu, precum si layouturi ale noii campanii de vara au scos in evidenta noile colectii lansate in cadrul expozitiei.
Standul din acest an al Links of London de la Baselworld 2012 a adus un tribut orasului Londra prin prezentarea unei scene traditionale din parcurile londoneze. Decoruri impresionante, iarba falsa, sezlonguri, patura de picnic, replici ale balustradelor din fier si panouri de semnalizare negre, toate aceste elemente au contribuit la recrearea unei scene din parcurile londoneze, standul fiind remarcat de catre vizitatori datorita felului deosebit de prezentare.