E sezon de nuntă pentru campania de publicitate la nivel mondial Spring 2015, „I DO HILFIGER,” în care apar „The Hilfigers” celebrând o nuntă de familie animată cu o atmosferă de inspiraţie rock-and-roll.
Fictiva familie „Hilfigers' se reuneşte în Sonoma, California, pentru a petrece aşa cum se cuvine la o nuntă; campania o prezintă pe supermodelul Behati Prinsloo, ca fiind moderna, inspirata mireasă.
Regulile cool şi neconvenţionale guvernează ziua cea mare precum briciul ascuţit de croitorie ce conturează siluete fun şi floaty, şi toată lumea primeşte o doză de denim, piele, dungi şi paiete la petrecerea de nuntă.
E o petrecere mare în aer liber, trupa este pe gazon şi toată lumea se urcă pe scenă. Acesta este modul în care este trăită dragostea în stilul Hilfiger.
„În acest sezon, The Hilfigers sărbătoresc o nuntă de familie în stilul propriu', a spus Tommy Hilfiger. „Inspirată de propria mea familie şi patrimoniul spiritual al brandului Tommy Hilfiger, campania surprinde un amestec unic, eclectic, de atitudini şi stiluri. Pentru Spring 2015, colecţia noastră contopeşte era relaxată rock-and-roll cu semnătura noastră East Coast cool. The Hilfigers întruchipează un concept de libertate, de distracţie şi atitudine ireverenţioasă care este emblematică pentru brandul nostru.'
I DO HILFIGER este fotografiată de Craig McDean, stilizată de Karl Templer şi regizată creativ de Trey Laird de la Laird + Partners.