Primavara/vara 2016
Stilul inconfundabil promovat de Bigotti, ca parte a identitatii personale a barbatului modern, nu a tradat niciodata asteptarile clientilor. Preocuparea constanta pentru armonizarea tendintelor actuale cu reperele clasice ale elegantei masculine este definitorie pentru brandul Bigotti, care reuseste sa raspunda tuturor preferintelor si tipologiilor printr-o diversitate a colectiilor.
Fascinatia bivalentei actual&clasic se regaseste si in tema campaniei, transpusa metaforic in imagini. Conceputa ca un story din viata moderna, brodat pe eternul motiv al iubirii capricioase, campania pune in evidenta eleganta masculina si curajul de a aborda combinatii nonconformiste.
Oferind identitate si valoare, stilul se impune in detrimentul seductiei, a carei dimensiune aventuroasa este captivanta, dar efemera. Stilul este durabil, chiar si cand amorul intoarce privirea!
Motto-ul campaniei – Lo stile non tradisce mai! (Stilul nu tradeaza niciodata!) – releva principiile Bigotti, brandul fidel intotdeauna valorilor autentice si clientilor sai.
Gelato tradizionale italiano, sursa de inspiratie
Bazata pe tendintele internationale, cromatica colectiei Bigotti este inspirata din nuantele gelateriei traditionale italiene. Fructe de padure (frutti di bosco), galben (lemoni), menta, fistic (pistachio), temperate cu tonuri in diverse intensitati de albastru pana la navy, de alb si bej – evocă dezinvoltura „La Dolce Vita'. Sedinta foto a fost realizata pe coasta amalfitana (Italia), pentru a reda farmecul stilului italian inconfundabil.
Camasile cu imprimeuri florale de diferite dimensiuni, subtile sau evidente, contribuie la alcatuirea unui imagini elaborate si fresh.
Expresie a masculinitatii in vestimentatie, sacourile sunt caracterizate de croiuri stricte, echilibrand balanta cu elementele nonconformiste.
Pantalonii chino raman fideli designului clasic, dar surprind prin varietatea de nuante, integrandu-se astfel in tema in tema colectiei.
Temele clasic&nonconformist alterneaza si in cazul pantofilor. Nuantele de maro cafea, aluna sau ciocolata sunt rezervate modelelor clasice si smart, in vreme ce modelele casual adopta tonuri indraznete (verde, galben, rosu).
Asemenea sezoanelor precedente, noua colectie ramane consecventa in selectionarea materialelor din fibre naturale, atentia asupra croiului si detaliilor, si executia impecabila.