evian® anunţă colaborarea cu designerul newyorkez, Alexander Wang.
2015 marchează al 9-lea an în care evian® colaborează cu un designer de modă pentru o sticlă în ediţie limitată.
Designul realizat de Wang este reprezentat de două sticle contrastante cu logo-ul brandului în coduri de bare, unul negru și unul alb.
Puritatea evian® este accentuată prin linii grafice curate și este subliniată de jocul liniilor de pe sticlă.
Sticla evian® x Alexander Wang este disponibilă în România începând cu luna noiembrie 2015, în două formate – 0,33L si 0,75L, în LOFT și pe beicevrei.ro.
Născută în inima Alpilor francezi, printre munți şi ghețari, apa minerală naturală evian® trece printr-o călătorie lungă de 15 ani pentru a obține echilibrul său unic de minerale, datorită protecţiei realizate de rocile impermeabile. Filtrată în mod natural de nisipuri şi ghețari, apa evian® curge la fel de pură precum natura a creat-o.
Marca în sine a fost întotdeauna întruchiparea unei atitudini jucăușe și a mentalității tinerești „Live Young', dorința de a explora minunile planetei noastre și de a deschide ochii către noi experiențe inspiraționale, precum uimirea unui copil.
Din 2008, evian® a lucrat în fiecare an cu nume prestigioase de designeri, pentru a crea o sticlă în ediție limitată. Prin viziunea creativă a artiştilor precum Paul Smith, Jean-Paul Gaultier, KENZO sau Elie Saab, fiecare colaborare este o noua oportunitate de a sărbători puritatea și atitudinea jucăușă, dar și o reinterpretare a spiritului evian® prin artă și design.
Alexander Wang a fost născut şi crescut în San Francisco, CA şi mai târziu s-a mutat la New York pentru a urma Parsons School of Design. În anul 2005, după doi ani, el a urmărit lansarea propriului brand. În colecția de debut au predominat tricotajele, transpuse sub forma a șase siluete unisex. În primăvara anului 2007, colecția a evoluat într-o linie completă pentru femei pret-à-porter și a fost prezentată pentru prima dată pe podium în toamna anului 2007.
În 2008, Wang a primit onoruri de top ca premiat al Vogue/CFDA Fashion Fund și a lansat prima sa colecţie de genţi în același an; în anul 2009, el a fost recunoscut de colegii săi, atunci când a fost anunțat câștigătorul Swarovski – Designerul anului în modă pentru femei. De asemenea, în anul 2009 a fost lansat Womens T by Alexander Wang și linia de încălțăminte, în timp ce Mens T by Alexander Wang a fost lansat un an mai târziu. Men pret-à-porter a fost lansat în 2011 şi Alexander Wang a fost recunoscut de GQ ca cel mai bun Designer al anului în moda pentru bărbați și de CFDA ca cel mai bun designer de accesorii, al aceluiași an. În 2013, Wang a fost premiat de Fashion Group International și în 2014 a fost singurul designer nominalizat în două categorii CFDA: Designerul anului în moda pentru femei şi Designerul de accesorii al anului .
Alexander Wang a deschis primul său magazin în februarie 2011, în SOHO, New York, al doilea în aprilie 2012 la Beijing, China și al treilea în luna octombrie 2013, în cartierul Aoyama, din Tokyo. Astăzi, Alexander Wang are peste 25 de magazine la nivel mondial, inclusiv propria platformă e-commerce de unde se fac livrări în mai mult de 50 de țări. Categoriile pentru femei şi bărbaţi oferă haine ready-to-wear, T de Alexander Wang, genți de mână, încălțăminte, articole din piele și colecţia OBJECTS, o colecţie de articole de personal lifestyle, care sunt, de asemenea, vândute în peste 700 de magazine de top din lume.
În esența sa, sensibilitatea mărcii Alexander Wang este o reflexie asupra contrastelor, un amestec perfect între rafinat și imperfect. Colecțiile sale au o perspectivă nepreţuită în modă, și reflectă întotdeauna un sentiment de lejeritate. El este renumit pentru abordarea sa ireverențioasă, pentru evoluţia permanentă și re-contextualizarea uniformei urbane.
În plus față de proiectarea labelului omonim, Alexander Wang este directorul de creaţie al casei de modă Balenciaga din decembrie 2012.
După alte 9 ediții de colaborare cu nume mari din lumea modei, a fost o provocare în a reinventa designul sticlei?
În fiecare an ne confruntăm cu o nouă provocare, fiecare designer este unic, la fel ca sticla pe care o creează. Procesul de creație trebuie să pornească de la zero pentru a crea un univers aparte, diferit pentru fiecare designer.
Ce elemente din estetica lui Alexander Wang v-au atras în parteneriatul pentru această ediție?
Abordarea arhitecturală și minimalistă pe care el o aduce creațiilor sale ne-a atras atenţia și am fost dornici să lucrăm cu el pentru a vedea cum ar imagina și ar putea transmite puritatea brandului nostru.
Alegerea unui tânăr designer american este un avantaj pentru această colaborare?
În fiecare an, vom încerca să avem parteneriate cu designeri high-end ce se potrivesc cu obiectivele noastre. Acestă colaborare are la bază reputaţia la nivel mondial a lui Alexander Wang și unicitatea recognoscibilă a creațiilor sale.
Originea sa din New York City aduce o viziune specifică designului?
Într-adevăr, contrastul de culoare alb-negru reprezintă puritatea evian® într-un mod specific newyorkez.
Câte prototipuri au fost realizate pentru a ajunge la designul final?
Au fost necesare mai puțin de 10 de prototipuri.
Ce planuri aveți pentru lansarea produsului?
Ca în fiecare an, sticla va fi vândută în 55 de țări din întreaga lume, prezentarea sticlelor a avut loc pe 12 septembrie la New York. Lansarea va fi susținută pe social media, în magazine și prin lansarea unui nou clip al brandului care va prezenta noul design evian® ediţie limitată din acest an.
Când vor fi disponibile sticlele?
Sticlele vor fi disponibile începând cu noiembrie 2015.
Câte sticle vor fi produse pentru această ediție limitată?
Peste 1 milion de sticle.
Câte formate din gama evian ® vor fi dezvoltate în acest an?
În acest an, au fost elaborate trei formate de sticle. Veți găsi sticla de sticlă de 75 cl cu noul design împreună cu sticla de sticlă de 33 cl (disponibilă în 10 țări (Orientul Mijlociu, piețele asiatice, Mexic și Polonia)). Am dezvoltat, de asemenea sticle 1,5 l magnum care au fost făcute manual pentru o declinare și mai exclusivistă asupra designului realizat de Alexander Wang pentru evian®.
Cum s-a întâmplat parteneriatul cu evian ®?
Sunt mereu curios să explorez designul în alte domenii care nu sunt legate de modă. Am făcut până acum design pentru mobilier şi am avut colaborări legate de tehnologie, dar designul de produs a fost o nouă provocare. evian® a fost de mult timp partener pe show-urile noastre, asa ca atunci cand ne-au abordat pentru a colabora mai strâns în acest sezon, am simtit ca este momentul potrivit pentru a duce parteneriatul nostru la următorul nivel.
Colaborarea cu evian ® a venit intr-un mod firesc ?
În abordarea mea asupra designului vestimentar am avut întotdeauna o perspectivă prețioasă, concentrându-mă pe piesele pe care oamenii le poartă în fiecare zi, iar apoi ele sunt elevate până primesc un punct de vedere distinct, o altă abordare. Apa evian® este ceva cu adevărat „de fiecare zi'. Am folosit grafice liniare puternice pentru a oferi iconicei sticle evian® estetica noastră și pentru a crea o nouă viziune asupra sticlei.
Care este interpretarea ta pentru Live Young?
Tineretul și tinerețea nu sunt definite în funcție de vârstă, ci de atitudinea ta; ideea „trăiește tânar' reflectă acest lucru.
Cineva m-a întrebat zilele acestea dacă există un cuvânt care mă definește. Este, desigur, imposibil să fii definit de un singur cuvânt, dar „energie' este ceea ce mi-a venit în minte. Sunt atras de energia tinerilor, de ireverenţă, de împingerea limitelor. Mă gândesc mereu la următorul proiect, la pasul următor și tocmai noutatea este ceea ce mă energizează şi imi oferă atât entuziasm.
Care este ideea din spatele designului?
Am vrut sa creăm linii curate, arhitecturale, care au puritate şi simplitate și, în același timp, interacționează cu reflexia și cu dinamismul apei.
Logo-ul cu cod de bare este ceva ce noi am aplicat în diferite moduri în colecţiile noastre și am vrut să-l punem într-un nou context cu această sticlă. Se joacă cumva cu ideea de branding; un cod de bare este o modalitate de recunoaștere, de identificare și am amestecat acest lucru cu logo-ul Alexander Wang și cu grafica puternică.
A devenit un fel de logo – cod de bare hibrid, ale cărui linii dau impresia că logo-ul se „scurge.'
De ce ai realizat cele două modele de sticlă? Care este legătura dintre ele?
Lucrez de multe ori în opoziții şi prin amestecarea liniilor între ele. Colecțiile mele se joacă cu dualitatea dintre rafinament și imperfect, ceva clasic optimizat într-un mod modern; ceva masculin juxtapus de ceva feminin, ceva serios dar în acelaşi timp provocator.
Această dualitate creează loc pentru a dezvolta ceva nou sau pentru a permite oamenilor să vadă într-o perspectivă diferită. Am vrut să continuăm această interacțiune a contrastelor printr-un design negru şi unul alb.
Cum ai descrie procesul de creaţie pentru acest proiect?
Procesul meu este destul de organic şi este bazat pe instincte, optimism și sensibilitatea mea personală. Pentru anumite proiecte suntem, cu siguranță, foarte strategici, dar ca să rămână autentic este întotdeauna nevoie să fie puţină spontaneitate și curaj pentru a face lucrurile natural, pentru că asta pare în regulă în acel moment.
Ce te-a inspirat pentru a intra în industria modei?
Am început să creez schițe de pantofi și ilustrații de modă în jurul vârstei de șase sau șapte ani, deși cu greu imi amintesc. Acest lucru m-a adus la revistele de modă. Am fost autodidact în sensul că nimeni nu m-a învăţat nimic: am descoperit totul pe cont propriu. Am studiat la Parsons School of Design din New York, și în același timp am făcut câteva stagii. În cele din urmă, am simţit că învăţ mai mult la locul de muncă decât în clasă.
Am plecat de la Parsons pentru a lansa prima mea colecţie. În acel moment, în 2005, părea mai degrabă un experiment. M-am gândit să mă întorc din nou la şcoală după un an sabatic.
Am lucrat din apartamentul fratelui și a cumnatei mele, unde am proiectat prima colecție de 6 pulovere unisex. Mostrele au fost livrate la cafeneaua mea preferată! Le-am luat pe drum cu noi, în vizite către magazinele noastre preferate.
Lucrurile s-au dezvoltat natural iar compania a crescut destul de repede.
Nu pot să cred că au trecut deja 10 ani.
Scopul meu când am început: am vrut să fac haine care nu sunt definite de preţ. Haine care au un design integru, dar, în acelaşi timp sunt abordabile și accesibile. Problema cu accesibilitatea este că, uneori, designul este translatat în piese mult mai accesibie, deci va trebui să-ţi menții propriul punct de vedere, care nu poate fi compromis.
Despre B.D.G. IMPORT
Compania BDG Import a început să activeze în domeniul importului și distribuției de băuturi alcoolice premium și super-premium din anul 1994 și în prezent este lider de piață, cu o cifra de afaceri de 40 milioane EURO în 2014. BDG Import este singura companie din acest domeniu ce deține în parteneriat o rețea de distribuție HoReCa în București, Cluj și Timișoara fiind totodată prima companie care își comercializează și promovează produsele în canalul online prin site-ul www.beicevrei.ro. Din portofoliul BDG Import fac parte mărcile: Jack Daniels, Finlandia, Remy Martin, Cointreau, Metaxa, evian®, Jagermeister, Budweiser Budvar, Southern Comfort, Bols, Herradura, Laurent Perrier, Baron Philippe De Rothschild, Bacardi, MARTINI®, Grey Goose, Bombay Sapphire, Dewars, The Famous Grouse, The Macallan, Armand de Brignac Champagne, TRUE 100% Natural Energy Drink.