S-a deschis primul magazin monobrand Le Silla din Bucureşti. Aflat în România din 2010, brand-ul italian de lux este deţinut în continuare în regim de franciză de către familia Şeitan, alături de brand-urile Moschino, Brunello Cucinelli şi Canali.
Diana Sucu si Monica Ciabattini
Boutique-ul dedicat pantofilor semnaţi Le Silla este situat în Calea Dorobanţilor Nr: 133 lângă magazinul multibrand Distinto, din care a făcut parte iniţial. Noul boutique Le Silla urmează acelaşi concept ca şi cel din Milano, fiind caracterizat de un design interior sofisticat, unde inovatia şi tradiţia se întâlnesc într-un context artistic şi decorativ.
Directorul de creaţie, Monica Ciabattini, aflată pentru prima dată în România, a luat parte la evenimentul de inaugurare a boutique-ului, iar echipa VIVA! a avut ocazia să discute cu aceasta despre cerinţele speciale ale vedetelor, despre stilul inconfundabil Le Silla şi despre planurile de viitor ale brand-ului.
Ce v-a determinat să deschideţi un boutique la Bucureşti?
De când domnul şi doamna Şeitan au introdus pe piaţă brand-ul nostru acesta a avut un mare succes şi a vândut foarte bine, aşa că am decis că este momentul să deschidem un magazin aici. Bucureştiul este un oraş fascinant şi interesant şi multe brand-uri internaţionale au magazine aici, drept urmare pentru Le Silla era locul potrivit.
Cum aţi descrie Le Silla în trei cuvinte?
Fascinant, rock, energic.
De ce sunt femeile obsedate de pantofi?
Deoarece pantofii îţi schimbă look-ul în întregime. Acum poţi purta o pereche de tenişi, însă un pantof cu toc îţi va schimba complet atitudinea.
Sunt diferenţe între italience şi românce în materie de stil vestimentar?
Pot spune că stilurile sunt asemănătoare, deoarece româncele sunt nişte femei foarte chic. Clienţii noştri sunt oameni cu gusturi sofisticate, deci româncele se asemănă cu italiencele în privinţa stilului.
De ce aleg celebrităţile să poarte tocuri Le Silla?
Pantofii Le Silla sunt speciali. Vedetele poartă acest tip de pantofi când sunt pe scenă pentru că au nevoie să atragă atenţia şi să te impresioneze nu doar cu show-ul, ci şi cu ţinuta. Aleg întotdeauna cei mai speciali pantofi, câteodată trebuie să facem unii special pentru ele, pentru show. De asemenea, este foarte important artistul, dar vedete cu un stil glam ca Beyonce sau Madonna vor purta cu siguranţă Le Silla.
Care a fost cea mai specială comandă primită din partea unei vedete?
Pentru show-ul de la Superball, Lady Gaga ne-a rugat să îi facem un tip special de cizme. Erau peste genunchi şi trebuia să poată dansa cu ele, dar să fie foarte înalte. Cerinţele sunt foarte diferite, dar depinde de fiecare artist în parte.
Ce feedback aţi primit de la ele?
Am primit două tipuri de feedback. În primul rând, ele personal iubesc pantofii Le Silla. Imaginează-ţi că eşti un artist şi look-ul reprezintă totul pentru tine. Trebuie să fii pe scenă şi să arăţi bine, iar atunci când imaginea este cea corectă, îmi arată multa recunoştinţă. De asemenea, primim un feedback pozitiv şi de la fanii lor.
Sunteţi de aproape 20 de ani pe piaţă. Cum s-au schimbat cerinţele clienţilor?
Clientii au început să aibă cerinţe din ce în ce mai mari. Acum este complet diferit de ce se întâmpla in urma cu 10 ani deoarece femeile ştiu exact ce vor şi asta datorită internetului. Misiunea noastră este să fim în legătură permanentă cu femeile şi dorinţele lor.
Ce planuri de viitor aveţi?
Vom deschide o nouă fabrică şi un nou sediu central. Alte planuri includ deschiderea unor magazine în Dubai si Kuwait şi renovarea celui din Moscova. Multe planuri de deschidere. Suntem încă foarte tineri aşa că este o mare realizare pentru noi.
Silvia Cristescu
VEZI aici Galeria foto a evenimentului de lansare