Intr-un domeniu extrem de fluctuant, compania de servicii call center Blue Point și-a câștigat loialitatea angajaților prin multitudinea de beneficii oferite.
Blue Point a fost fondată în 2007, cu un capital 100% românesc și o investiție de 40.000 de euro, sumă care s-a mărit cu încă pe atât pentru susținerea operațională a activității. „Ne-am recuperat investiția după trei ani și am decis să reinvestim profitul pentru a crește calitatea serviciilor oferite. Cea mai mare provocare pentru mine a fost până când am ajuns la break even', spune Violeta Roșu, Managing Partner la Blue Point. Compania antreprenorială a început cu doar 5 angajați, dar s-a extins rapid de la an la an, ajungând să încheie anul 2015 cu aproape 200 de angajați, cu o cifră de afaceri de 11,6 milioane de lei și în topul celor mai bune companii de profil din România.
Despre cum a plecat de la statutul de angajată și a ajuns să înființeze propria companie, Violeta Roșu menționează: „În loc să schimb o corporație cu alta, m-am gandit că cel mai bun lucru ar fi să pornesc o afacere pe cont propriu. Prietenii mei, care sunt și actualii mei asociați, dețineau deja o companie și aveam, astfel, un model de anteprenoriat după care să mă ghidez. Așa ne-am gândit să construim un business în care eu să vin cu experiența operațională și ei cu experiența de antreprenori. Astfel s-a născut, de fapt, Blue Point'.
În prezent, compania are în portofoliu peste 30 de clienți, printre care se numără companii precum Vodafone, Xerox, ING Bank, Țiriac Auto, Pepsi și DHL Express, pentru care oferă soluții profesioniste și personalizate de outbound (telesales, telemarketing, sondaje de opinie) și inbound (suport clienți, infoline și helpdesk, suport tehnic, programe de loializare).
În vara anului 2016, Blue Point și-a continuat planurile de expansiune, deschizând primul său call-center din provincie, în Slobozia, ca urmare a creșterii solicitărilor de servicii call center. Centrul va furniza servicii de telesales, suport clienți, infoline și suport tehnic.
„Suntem la un plus de 70% față de aceeași perioadă a anului trecut și cred că vom crește și mai mult până la final de an. Avem noi clienți în noi domenii de activitate: asigurări și banking', explică Violeta Roșu. Iar pentru 2017, compania are în vizor o extindere a serviciilor și pentru clienții din alte țări, scopul fiind de a avea call centerul ocupat 24 de ore.
Într-o industrie dominată de investiții străine, Blue Point a reușit să se afirme atât prin serviciile oferite clienților, cât și prin avantajele de care au parte angajații.
Poți aplica pentru joburile Blue Point pe eJobs.ro.
Vezi continuarea AICI