“Do you speak BEAUTYish?” - limbajul frumuseţii de la Marea Moartă

.

Gama de produse de la Marea Moartă, MINERALIUM Dead Sea, lansează conceptul Do you speak BEAUTYish?'.  Urmând ideea că frumuseţea nu are nevoie de cuvinte, ci este o stare de bine, de relaxare şi de fericire, MINERALIUM Dead Sea propune un limbaj universal al frumuseţii, care se simte şi se vede.

 


Limbajul frumuseţii – BEAUTYish – a fost lansat oficial pe 29 august în cadrul unui BEAUTYish Retreat organizat la Domeniul Greaca. La eveniment au participat designerul Kinga Varga şi prezentatoarea TV Livia Dilă, care au arătat că ştiu foarte bine limbajul frumuseţii.

Pentru acest BEAUTYish Retreat, MINERALIUM Dead Sea a ales 14 personaje cheie, ambasadoare ale frumuseţii din România. Pentru a puncta întocmai ce înseamnă frumuseţea, au fost alese  femei cu atitudine ce s-au lăsat pe mâna artiştilor Genoveva Haralambie&Corina Ciobanu (Make-up) şi Lucia Baciu(Hair) pentru pregătirea unui shooting BEAUTYish alături de fotograful Ștefan Stoica.


Vestimentaţia a fost asigurată de Kinga Varga, care a mizat pe o colecţie angelică şi material fluide, ce au pus în evidenţă feminitatea participantelor la eveniment.  O altă protagonistă a shooting-ului a fost Livia Dilă, imaginea brand-ului Kinga Varga, ce a fost fotografiată într-o piesă cu aripi’.

Do you speak BEAUTYish?’, conceptul lansat de MINERALIUM Dead Sea, revoluţionează percepţia publicului asupra frumuseţii.Brand-ul de cosmetice lansează un limbaj unic al frumuseţii, menit să scoată în evidenţă naturaleţea, sensibilitatea şi atitudinea unei femei.

„Orice femeie ştie că frumuseţea este un limbaj ce nu se transmite prin semne sau litere, este un limbaj al obiceiurilor şi simţurilor! MINERALIUM Dead Sea îşi propune să înveţe fiecare femeie cum să îşi valorifice frumuseţea, să o evidenţieze, cum să şi-o menţină şi mai ales, cum sa transmită celor din jur starea de fericire! BEAUTYish este un concept educaţional despre frumuseţe şi stare de bine!’, declară Anca Axente, Brand Manager MINERALIUM Dead Sea România.


 

Campania Do you speak BEAUTYish’ va continua cu şedinţe de make-up în reţeaua de magazine Plafar, cursuri de îngrijire şi make-up într-o locaţie ce va fi anunţată în scurt timp.

Brand-ul Mineralium Dead Sea, lansat în România în anul 2012, pune la dispoziţie în reteaua de magazine Plafar si pe www.mineralium.ro, cele patru game disponibile în ţară : HydraSource, Matte&Clear, YouthSource, Mineral Therapy.

 

Foto: PR