Cornel Ilie este noua imagine a unei companii de cosmetice

.

AVON relansează gama de produse masculine, printr-un parteneriat cu Cornel Ilie, care devine noul ambasador al brandului.

 


Cornel continuă seria de succes a parteneriatelor AVON cu ambasadori vedete – Andreea Marin, Loredana, Antonia – şi devine imaginea gamei de produse AVON Men, precum şi a parfumurilor Exploration şi Elite Gentleman, disponibile pe piaţă începând cu luna februarie 2014.

 

,,Rolul de ambasador al unei companii de cosmetice este unul foarte plăcut şi mă bucur să continui colaborarea cu AVON, pentru că ne leagă un şir de relaţii de încredere, clădit în timp’, a spus Cornel.

 

Frumuseţea nu mai este un secret pentru bărbaţi. Ei au început să o aprecieze, nu doar din priviri, ci şi din reflexiile propriilor oglinzi. Iar la AVON, acest lucru e vizibil: este în creştere procentul vânzării produselor pentru bărbaţi. Fiind o categorie cu potenţial, am decis să venim în întâmpinarea nevoilor domnilor, iar pentru acest lucru aveam nevoie de un ambasador AVON, care să îi reprezinte şi care să se integreze bine printre vedetele care susţin gamele de machiaj, cum ar fi Loredana sau Antonia. Parteneriatul cu Cornel nu este întâmplător, el rezonând foarte bine cu publicul nostru feminin, în urma unui şir de colaborări: blogul Avon Space şi campania de CSR Share it to stop it’. În plus, împărţim aceleaşi valori: încredere, respect, integritate’, a declarat Raluca Kişescu, Senior Manager Commercial Marketing AVON Romania & Moldova.


 

 

Foto: PR