A avut loc cea de-a treia ediţie Special Night Out

.

Joi, 8 mai, între orele 20:00 şi 24:00, s-a desfăşurat cea de-a treia ediţie Special Night Out, în punctele centrale ale Bucureştiului, Calea Victoriei, Calea Dorobanţilor, precum şi în zonele din imediata lor apropiere: Piaţa Romană şi zona Unirii.

 


În cadrul evenimentului, cele 30 de magazine partenere au avut un program prelungit, de la ora 20:00 până la ora 24:00, oferind astfel clienţilor posibilitatea de a vedea şi achiziţiona cele mai recente colecţii ale celor mai mari branduri internaţionale, precum şi ale designerilor locali.

 

La ediţia din acest an au participat aproximativ 2.500 de persoane, datorită rezultatelor obţinute de-a lungul celor trei ediţii, Special Night Out a devenit o emblemă a shoppingului local, ce se va desfăşura în continuare sub formă a două ediţii, anual.


 

Băuturile premium oferite în seara evenimentului de către partenerul tradiţional Special Night Ouţ, BDG Import, au fost: EVIAN, LUCAS BOLS, MARTINI, THE FAMOUS GROUSE, REMY MARTIN, METAXA, THE MACALLAN.

 

De asemenea, PERONI NASTRO AZZURRO, berea premium italiană numărul unu în lume, s-a implicat în cea de-a treia ediţie a Special Night Out ca partener al evenimentului.

 

Pasiunea pentru shopping a fost împărtăşită alături de pasiunea pentru delicatesele de la MADAME LUCIE, celebrul producător de macarons – partener Special Night Out, ediţia a treia.

 

Special Night Out este un eveniment recomandat de ELLE România.

 

Pentru informaţii suplimentare despre cele trei ediţii ale evenimentului, cât şi despre ediţiile viitoare,  puteţi urmări pagina oficială de facebook a evenimentului Special Night Out

 

.