(P) AVON lansează prima sa aplicație de machiaj virtual

.

Începând cu luna septembrie, AVON România redefinește experiența de beauty shopping și pune la dispoziția tuturor consumatorilor săi posibilitatea de a testa virtual toate produsele de machiaj din portofoliu cu ajutorul celei mai noi aplicații lansate, AVON Makeup Mirror.

AVON Makeup Mirror pune la dispoziția utilizatorilor machiaje iconice realizate de Make-up Artistul oficial Roxana Minea, alături de întreaga colecție de produse de machiaj AVON disponibile de la campanie la campanie. Aplicația permite testarea lor în toate culorile și texturile disponibile, setarea intensității pentru obținerea unor efecte variate, vizualizarea rezultatelor „înainte’ și „după’, dar și distribuirea pe rețelele sociale sau pe e-mail a machiajelor realizate. În plus, toate produsele testate și folosite în machiajele virtuale realizate pot fi selectate direct din aplicație și comandate apoi pe www.avon.ro.


„Ne mândrim cu unul dintre cele mai diversificate portofolii de machiaj de pe piața din România, cu sute de produse care acoperă atât preferințele consumatoarei care experimentează și este atentă la tendințe, cât și pe cele ale femeii care preferă un machiaj clasic, dar și cu un ambasador pe măsură, INNA alăturându-se echipei noastre ca imagine a colecției mark. lansată pe piață anul acesta. Dinamizarea și digitalizarea experienței de shopping sunt pașii firești cu care venim în completarea acestora, iar Avon Makeup Mirror ne permite să răspundem într-un mod interactiv unui public curios, informat și exigent, pentru care testarea rapidă este definitorie în decizia de achiziție.’ spune Stela Toderașcu, Senior Manager Commercial Marketing Avon România și Moldova.


AVON Makeup Mirror este disponibilă pentru descărcare gratuită începând cu luna septembrie în AppStore și Google Play.

Despre AVON

AVON este prezent de 20 de ani pe piața din România, timp în care și-a menținut o poziție de top în preferințele consumatorilor, reușind în același timp să pună bazele uneia dintre cele mai mari comunități de femei. Compania este preocupată nu numai să aducă frumuseţe şi oportunitate de carieră femeilor, dar şi să le îmbunătăţească viaţa, promovând respectul pe care societatea îl datorează rolului lor în dezvoltarea socială şi militând continuu pentru sănătatea şi standardul lor de viaţă.