Campania „Grijă pentru copii' are ca scop dotarea cu echipamente de specialitate a cât mai multor maternități din România.
Campania Dorna se desfășoară sub sloganul „Împreună putem avea grijă de ei!', în perioada 15 septembrie – 31 decembrie. Proiectul constă într-un sprijin colectiv, astfel că, pe durata campaniei, 1 ban din fiecare sticlă de Dorna cumpărată va merge către îngrijirea nou-născuților prematur. Inițiativa este dezvoltată în colaborare cu Organizaţia Salvați Copiii.
Prin această campanie ne dorim să oferim sprijin atât copiilor născuți înainte de termen, cât și mamelor. Pentru ei construim un mediu cât mai sigur, în care să se simtă protejați și unde să beneficieze de cea mai bună asistență medicală,' declară Natalia Stroe, Marketing Manager, România & Moldova, Compania Coca-Cola.
Pentru a surprinde cât mai bine primele clipe din viața copiilor prematuri și importanța unei îngrijiri medicale de calitate în dezvoltarea acestora, Dorna lansează documentarul intitulat „Ilinca'. Scurt-metrajul poartă semnătura regizorului Tudor Giurgiu și surprinde povestea reală a unei fetițe venită pe lume înainte de termen și pentru care, timp de o lună și jumătate, acasă a însemnat interiorul unui incubator. Înconjurată de iubirea părinților și a fraților săi, fetița a crescut, iar fiecare gram luat în greutate a adus-o mai aproape de casă.
Mai multe informatii pe www.grijapentrucopii.ro.
Foto: PR