Vedete, bloggeri și influenceri la aniversarea de 2 ani a magazinului Collective, de la Universitate

.

Vedete de top, bloggeri și influenceri au participat, în această seară, la aniversarea a doi ani de la deschiderea pe Ion Câmpineanu a unuia dintre magazinele Collective. 

Într-o atmosferă relaxată, departe de nebunia citadină, în carul evenimentului organizat de revistele ELLE și VIVA,  invitații au socializat, s-au delectat, fără a rata ocazia de a proba cele mai noi apariții în materie de haine ale brandurilor de sub umbrela Collective. Cum a fost vedeți în galeria foto atașată.


Peste 200 de persoane au participat la evenimentul ce a celebrat doi ani de la deschiderea magazinului Collective, situat pe strada Ion Câmpineanu, din zona Universitate. Haine must-have, penru toate gusturile și toate stilurile muzică bună, cocktailuri delicioase și finger-food, acestea au fost ingredientele ce au transformat petrecerea într-o adevărată declarație de stil! Nume de marcă ale showbiz-ului românesc, dar și bloggeri și influenceri, clienți actuali sau viitori ai magazinului, au ales să-și petreacă seara de marți la Collective. Dani Oțil, Andreea Berecleanu, Ileana Badiu, Andreea Bălan, Ana Baniciu, Diana Bart, Matteo, Alin Gălățescu și Nicole Cherry s-au distrat de minune la petrecerea aniversară Collective, petrecând mai bine de două ore, la eveniment, într-o atmosferă extrem de relaxată.


Cel mai mare magazin Collective din București a fost deschis în urmă cu doi ani, de asemenea, printr-un eveniment de anvergură. Magazinul beneficiază de o suprafață de 1.200 de mp și se întinde pe trei niveluri: subsol, parter și etajul 1. Parterul este dedicat unui mix de colecții bărbătești și pentru femei, aparținând unor branduri premium precum Emporio Armani, M Missoni, Hugo by Hugo Boss, CK Menswear, Polo Ralph Lauren, Ted Baker, Juicy Couture, în timp ce la subsol se află colecțiile doar pentru barbati, iar la etajul 1 cele de damă. O noutate față de celelalte magazine Collective din București o reprezintă, pe lângă brandurile în exclusivitate, și faptul că nivelurile destinate bărbaților ți femeilor dispun de zone cu lenjerie intimă și încîlțăminte.

FOTO: Angelescu Dumitru