Mega Image va reduce prețurile la peste 1000 de produse și stopează orice creșteri de prețuri. „Am decis să intervenim cu măsuri de urgență”

.

Reduceri semnificative de prețuri la peste 1000 de produse alimentare și nealimentare de bază, dintre cele mai solicitate categorii în această perioadă și la peste 150 de legume și fructe

Ca urmare a măsurilor critice în contextul COVID-19, care au
dus la creșteri de prețuri la unele produse pe întreg lanțul de producție și de
distribuție, Mega Image anunță noi acțiuni pentru a reduce prețurile la raft în
această perioadă.


Astfel, au fost aplicate reduceri semnificative de prețuri la
peste 1.000 de produse de bază, alimentare și nealimentare, din cele mai
solicitate categorii în această perioadă, precum: lactate, ulei, zahăr, orez,
paste, mălai, făină de grâu, băuturi, produse de igienă și de curățenie. În
același timp, au fost reduse prețurile și la peste 150 de legume și fructe,
care reprezintă 75% din întreaga categorie.

Reducerile sunt deja în toate magazinele Mega Image și în
online, pe www.mega-image.ro , unde pot
fi verificate direct toate prețurile.


Mai mult, Mega Image se angajează ca în perioada următoare să
nu opereze niciun fel de creșteri de preț la raft pentru toate produsele din
portofoliul său, cel putin până la finalul lunii aprilie 2020.

„Trecem printr-o perioadă cu numeroase provocări, în care întreg lanțul de producție și de aprovizionare a fost dezechilibrat din cauza măsurilor critice adoptate de către autoritățile relevante în contextul COVID-19.

Toate acestea influențează dinamica prețurilor, prin urmare am decis să intervenim cu măsuri de urgență pentru a limita creșterea prețurilor produselor la raft, comercializate în magazinele noastre și pentru a echilibra prețurile în această perioadă.


Toate aceste măsuri presupun un efort uriaș și investiții pe care le facem în acest context dificil, pentru a reduce cât mai mult impactul situației economice asupra clienților noștri. Vom urmări în continuare îndeaproape evoluția evenimentelor și vom lua măsuri atunci când va fi necesar pentru a rămâne un loc sigur pentru cumpărături și parte activă din comunitate’,  afirmă Mircea Moga, CEO Mega Image.